Biznes Handel

Lizaki 3D dla nastoletnich miłośników słodkich nowości

Lizaki 3D dla nastoletnich miłośników słodkich nowości
Chupa Chups to lizaki, które w latach 50. XX wieku zrewolucjonizowały rynek słodyczy. Od tamtej pory marka konsekwentnie wprowadza innowacyjne produkty, które wyznaczają trendy w tym

Data publikacji: 2018-06-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lizaki 3D dla nastoletnich miłośników słodkich nowości
Kategoria: BIZNES Handel

Chupa Chups to lizaki, które w latach 50. XX wieku zrewolucjonizowały rynek słodyczy. Od tamtej pory marka konsekwentnie wprowadza innowacyjne produkty, które wyznaczają trendy w tym segmencie.

Chupa Chups to najbardziej rozpoznawalny brand w kategorii lizaków. Jako pierwszy w badaniu świadomości marek wskazuje go aż 97% respondentów. Jego popularność rozpoczęła się już w latach 50-tych XX wieku. W 1958 roku Enric Bernat z myślą o ułatwieniu życia rodzicom postanowił umieścić cukierka na patyku. Dzięki temu jedzenie słodyczy przestało wiązać się z klejącymi rękami ich pociech i koniecznością mycia po słodkiej uczcie.

To była prawdziwa rewolucja na rynku, a innowacyjne rozwiązanie szybko zyskało rzesze zwolenników zarówno wśród młodszych, jak i starszych konsumentów w wielu krajach. Nowatorskim posunięciem było także powierzenie zadania zaprojektowania logo marki słynnemu przedstawicielowi surrealistów Salvadorovi Dali. Ten kolejny śmiały pomysł także okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż logo Chupa Chups jest jednym z najbardziej charakterystycznych i rozpoznawalnych znaków na świecie.   

Marka konsekwentnie uzupełnia też swoje portfolio o nowe propozycje, które często wyznaczają nowe trendy na rynku słodyczy. Obecnie to ponad 100 smaków lizaków, w różnorodnych kształtach i wielkościach. W portfolio Chupa Chups znajdują się m.in. klasyczne o gramaturze 12 g dostępne w wielu wersjach, m.in. mlecznej, cola i owocowej, Mini, Melody Pops, Surprise czy XXL. Produkty są także prezentowane w unikalny i oryginalny sposób, dzięki czemu wyróżniają się pośród sklepowego asortymentu. Ekspozytory takie jak karuzela czy mega puszka przykuwają wzrok konsumentów na całym świecie.

Z okazji swoich 60 urodzin marka przygotowaÅ‚a kolejnÄ… innowacyjnÄ… ofertÄ™, czyli lizaki 3D. ZostaÅ‚y stworzone specjalnie z myÅ›lÄ… o nastolatkach, do których dostosowano wzory. – SÄ… dostÄ™pne w dwóch wersjach: szklanki z napojem o smaku tropikalnym oraz czaszki o smaku truskawkowo-limonkowym. Co je wyróżnia? Trójwymiarowe sÅ‚odycze sÄ… już obecne na rynku. Jednak nasze lizaki majÄ… innowacyjnÄ… strukturÄ™, która skÅ‚ada siÄ™ z dwóch elementów: musujÄ…cej góry i klasycznej dolnej części. To poÅ‚Ä…czenie gwarantuje niepowtarzalne doznania smakowe i jest też Å›wietnym sposobem na letnie orzeźwienie – mówi MichaÅ‚ Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle.

A to już wiesz?  GPW wprowadza akcje Genomtec do obrotu na NewConnect

Opakowanie pojedynczego lizaka, które w tylnej części jest przezroczyste, pozwala dokładnie zobaczyć produkt. To co z pewnością przyciągnie uwagę konsumentów to jedyne w swoim rodzaju ekspozytory nawiązujące kształtem do samych lizaków. Ich niecodzienna forma i kolorystyka sprawiają, że nie można przejść obok nich obojętnie.   

– MisjÄ… marki Chupa Chups byÅ‚o i jest dostarczanie konsumentom radoÅ›ci i zabawy. Nowa koncepcja lizaków to poÅ‚Ä…czenie niekonwencjonalnego ksztaÅ‚tu i szalonej przyjemnoÅ›ci smaku, która idealnie wpisuje siÄ™ w szerzonÄ… przez markÄ™ ideÄ™ Forever Fun – dodaje MichaÅ‚ Bonecki.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Lizaki 3D dla nastoletnich miłośników słodkich nowości BIZNES, Handel - Chupa Chups to lizaki, które w latach 50. XX wieku zrewolucjonizowały rynek słodyczy. Od tamtej pory marka konsekwentnie wprowadza innowacyjne produkty, które wyznaczają trendy w tym segmencie.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy