Biznes Handel

Lokalni przedsiębiorcy a rynek inwestycji budowlanych

Lokalni przedsiębiorcy a rynek inwestycji budowlanych
Wyniki pierwszego kwartału 2017 r. pozwalają na pozytywną ocenę potencjału popytowego na rynku inwestycyjnym. Deweloperzy skutecznie realizują obraną strategię biznesową, która dopasowana jest do aktualnych trendów rynkowych i nastrojów

Data publikacji: 2017-05-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lokalni przedsiębiorcy a rynek inwestycji budowlanych
Kategoria: BIZNES Handel

Wyniki pierwszego kwartału 2017 r. pozwalają na pozytywną ocenę potencjału popytowego na rynku inwestycyjnym. Deweloperzy skutecznie realizują obraną strategię biznesową, która dopasowana jest do aktualnych trendów rynkowych i nastrojów konsumentów.

Jak lokalni przedsiębiorcy radzą sobie w świecie inwestycji?

W styczniu i lutym br. według danych GUS padł historyczny rekord ilości mieszkań, na których budowę wydano pozwolenia lub dokonano zgłoszenia z projektem budowlanym. W raportach GUS czytamy, że w pierwszych dwóch miesiącach nowego roku wydano aż o 44,5% więcej pozwoleń na budowę niż rok temu.

Tendencja wzrostowa na polskim rynku budowlanym utrzymuje się od połowy 2013 roku. Od tego czasu obserwuje się przyrost liczby inwestycji mieszkalnych, a co za tym idzie – firm dostarczających produkty i usługi. Duża konkurencja na rynku budowlanym, a także wzrost świadomości konsumentów sprawia, że najlepsze efekty osiągają przedsiębiorcy, którzy oferują rozwiązania najwyższej jakości.

Zauważyliśmy, że nasi klienci dużą wagę przywiązują do materiałów, na które się decydują. Chwalą sobie oni stosunek ceny do solidności wykonania, co potęgowane jest dodatkowo możliwością dbania o środowisko i czyste powietrze. Dobry produkt powinien odpowiadać na najbardziej wygórowane potrzeby naszych potencjalnych klientów. – mówi Sebastian Woźniak, właściciel salonu kominkowego w Legionowie – partnera biznesowego firmy KRATKI.PL.

Sporym wyzwaniem, szczególnie dla lokalnych dostawców, jest zmierzenie się z dużymi marketami budowlanymi, a także z tym, że klienci zamieszkujący mniejsze miejscowości decydują się na dokonanie zakupów w większych miastach. Rozwiązaniem może okazać się tutaj nawiązanie współpracy z instalatorami i wykonawcami, którzy pracując przy realizacji konkretnych inwestycji mogą proponować inwestorom określony produkt danego producenta.

Dostrzegliśmy duży potencjał w rynku pierwotnym Legionowa, który z naszej perspektywy jest dla potencjalnych klientów salonu ważnym miejscem na zakupowej mapie regionu. Sukcesywnie docieramy z ofertą do inwestorów, instalatorów i klientów indywidualnych. Naszym asem są wielokrotnie nagradzane w Polsce i za granicą kominki, spełniające wszystkie normy unijnego ekoprojektu. Każde działanie w ramach realizacji naszej wizji opiera się na dobrej jakości produkcie, który jest jednym z magnesów przyciągających kupujących. – mówi pan Sebastian, szef salonu kominkowego w Legionowie.

A to już wiesz?  Nowa Platforma B2B Fanex już dostępna

Salon TOPAZ oferuje produkty firmy KRATKI.PL, lidera branży kominkowej, którego wyroby dystrybuowane są w niemalże 60 krajach na całym świecie. Wśród dostępnych dla klientów towarów znajdują się piece wolnostojące, stylowe biokominki, eleganckie i funkcjonalne wkłady kominkowe, a także szeroka gama akcesoriów. Urządzenia grzewcze firmy KRATKI.PL to gwarancja najwyższej jakości. W ofercie znajdują się produkty spełniające wyśrubowane unijne normy dot. emisji zanieczyszczeń pyłów do atmosfery.

KOMINKI LEGIONOWO – SALON PARTNERSKI KRATKI

ul. Zegrzyńska 11 paw. 3, 05-110 Jabłonna

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Lokalni przedsiębiorcy a rynek inwestycji budowlanych BIZNES, Handel - Wyniki pierwszego kwartału 2017 r. pozwalają na pozytywną ocenę potencjału popytowego na rynku inwestycyjnym. Deweloperzy skutecznie realizują obraną strategię biznesową, która dopasowana jest do aktualnych trendów rynkowych i nastrojów konsumentów.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy