Data publikacji: 2019-01-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magnolia Park podsumowuje rok
Kategoria: BIZNES Handel
To był bardzo udany rok. W 2018 r. w Magnolia Park otworzyło się ponad 30 salonów i stoisk. Do grona najemców dołączyły takie marki jak e-obuwie.pl, Zara Home i MRP Home.
2019 r. przyniesie kolejne otwarcia, nowe usługi i produkty, atrakcyjne wydarzenia i kontynuację efektywnych działań marketingowych.
Przez cały ubiegły rok wrocławskie centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjne Magnolia Park odwiedziła ta sama liczba klientów co w zeszłym roku – przy aż 22 zamkniętych niedzielach stanowi to bardzo dobry wynik. Najlepszym miesiącem dla największej galerii handlowej w regionie w minionym roku, pod kątem sprzedaży i odwiedzalności, był grudzień. Ostatni miesiąc roku przyniósł także rekordowy wynik liczby sprzedanych kart podarunkowych. Bardzo dobre wyniki ruchu i sprzedaży cieszą tym bardziej, że 2018 był rokiem pełnym wyzwań dla całej branży retail. Nowe prawo zmniejszyło liczbę dni handlowych w roku, ale w Magnolia Park zaobserwowano przeniesienie ruchu na inne dni tygodnia. – Na osiągnięcie znakomitych wyników wpływ miało także pojawienie się nowych renomowanych marek, kontynuacja współpracy z dotychczasowymi najemcami, atrakcyjne wydarzenia oraz skutecznie realizowane kampanie marketingowe i wizerunkowe, zarówno billboardowe, jak i internetowe czy radiowe – ocenia Tomasz Waszkiewicz, Dyrektor Centrum Magnolia Park.
Wielkie debiuty w Magnolia Park
Magnolia Park może pochwalić się doskonałym tenant mix, który w ubiegłym roku znacznie się rozwinął. Bogata oferta handlowa powiększyła się o 33 lokale i stoiska. Wśród największych otwarć należy wymienić e-obuwie.pl jako unikatowy salon w Polsce w innowacyjnym koncepcie, dającym niespotykane dotąd możliwości połączenia zakupów online z offline. Innym przykładem jest południowoafrykańska marka MPR Home, oferująca artykuły wyposażenia domu, która działalność w Europie zdecydowała się rozpocząć właśnie w Magnolia Park. Do najważniejszych zmian zaliczyć trzeba otwarcie sklepu Zara Home, dwukrotnie powiększone salony Oysho i Zara oraz salony Douglas, C&A i Wojas w nowych odsłonach. Ofertę gastronomiczną poszerzyły natomiast m.in. restauracje Surfer, Gluten Appetit i Salad Story. – Wieloletnia współpraca z renomowanymi markami polskimi i zagranicznymi oraz nowe, spektakularne otwarcia pokazują, że jesteśmy godnym zaufania partnerem biznesowym. Nasza urozmaicona oferta przyciąga klientów, którzy znajdują u nas wszystko, czego potrzebują – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. – Nie tylko robią zakupy, ale także spędzają u nas czas z rodziną i przyjaciółmi, również w niedziele wolne od handlu, korzystając przy tym z takich udogodnień jak darmowy parking na 3,5 tys. samochodów, odnowione pokoje dla rodzica z dzieckiem, plac zabaw, boisko do koszykówki i strefa do street workoutu na ogólnodostępnym patio przed obiektem – dodaje.
Dzieje się przez cały rok
Magnolia Park swoją renomę i pozycję lidera na dolnośląskim rynku zawdzięcza także dbałości o customer experience (szukanie udogodnień, wysoki poziom obsługi klienta, dbałość o atmosferę), precyzyjnie lokowanym kampaniom wizerunkowym i promocyjnym oraz licznym wydarzeniom angażujących lokalną społeczność. Najlepsze pod względem frekwencji w 2018 roku były Dzień Dziecka, odwiedziny Świnki Peppy, spotkanie ze Strażakiem Samem i Black Friday. Ten dzień był zresztą najlepszym pod względem frekwencji w historii centrum. – Trzydniowe wydarzenie Black Weekend i inne prosprzedażowe akcje przyczyniły się do tego, że trzeci i czwarty kwartał tego roku były równie dobre pod względem liczby klientów jak analogiczne okresy roku 2017, pomimo mniejszej liczby dni handlowych. To pokazuje, że w Magnolia Park dzieje się przez cały rok – komentuje Tomasz Waszkiewicz, przekonując, że nowoczesna galeria handlowa to obok domu i pracy trzecie miejsce, w którym chętnie spędzamy czas.
W 2019 roku klienci na pewno mogą spodziewać się wprowadzenia do oferty nowych marek, zmian aranżacji i rozbudowy wybranych salonów. Magnolia Park planuje interesujące wydarzenia m.in. loterię z atrakcyjną nagrodą wycieczki do egzotycznego kraju. Centrum będzie rozwijać cieszące się popularnością produkty takie jak karta podarunkowa i zakupy ze stylistką. Wizerunek centrum ma wzmocnić najnowsza odsłona kampanii wizerunkowej „Magnolia Inspiruje”, która jest oparta na storytellingu, czyli opowiadaniu historii. – Jej bohaterką jest kobieta, naturalna, spontaniczna, lubiąca zakupy i spotkania z przyjaciółkami. Kobieta, która nie boi się o sobie mówić – opisuje Marta Kocik, Marketing & PR Manager w Magnolia Park, zapowiadając przy tym na ten rok kontynuację efektywnych działań w zakresie pozyskiwania nowych najemców, modernizacji infrastruktury, wprowadzania nowych usług i wydarzeń oraz precyzyjnej komunikacji z klientami. Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50 letnim doświadczeniem w branży.
https://www.magnoliapark.pl/
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: