Data publikacji: 2015-11-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Majonez Kielecki – supermarką!
Kategoria: BIZNES Handel
Ponad 15 000 respondentów i 2300 produktów – właśnie dobiegła końca tegoroczna edycja badania konsumenckiego Superbrands. Wśród laureatów znalazł się flagowy wyrób WSP „Społem” – Majonez Kielecki. Marka została uznana za jedną z najsilniejszych na polskim rynku!
Superbrands to tytuł przyznawany przez międzynarodową organizację The Superbrands Ltd. działającą w ponad 80 krajach. W Polsce od ponad 10 lat, za jej pośrednictwem nagradzane są marki, które osiągnęły sukces rynkowy. Do kryteriów podlegających ocenie zaliczają się m.in.: wielkość rocznej sprzedaży, wysokość budżetu reklamowego oraz znajomość i rozpoznawalność.
Badanie mające na celu wyłonienie laureatów przeprowadzane jest w dwóch etapach. W pierwszym bierze się pod uwagę opinię ponad 15 tys. niezależnych osób, następnie najwyżej punktowane pozycje poddawane są ocenie Radzie Marek, składającej się z 40 ekspertów w dziedzinie marketingu. Głównym założeniem przedsięwzięcia jest promocja sukcesów firm będących liderami w swoich kategoriach.
„Superbrands dla Majonezu Kieleckiego to prestiżowe wyróżnienie, a zarazem potwierdzenie, że produkt jest doceniany. Niezwykle cieszymy się, że marka, którą pielęgnujemy od ponad 56 lat znalazła się w gronie najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku. Dziękujemy naszym konsumentom!” – mówi Michał Mius, Prezes Zarządu WSP Społem
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: