Data publikacji: 2017-11-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MAX Premium Burgers z godłem Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2017
Kategoria: BIZNES Handel
Sieć restauracji MAX Premium Burgers, która we wrześniu zadebiutowała na polskim rynku, otrzymała nagrodę w plebiscycie Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2017.
Sieć restauracji MAX Premium Burgers, która we wrześniu zadebiutowała na polskim rynku, otrzymała nagrodę w plebiscycie Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2017.
„Otrzymanie tej nagrody to wielki zaszczyt i motywacja do dalszego rozwoju na polskim rynku. Nigdy nie ograniczamy smaku i jakości, a ta nagroda dowodzi, jak bardzo doceniane jest nasze zaangażowanie w Polsce.” – mówi Richard Bergfords, CEO MAX Burgers.
MAX Premium Burgers jest szwedzką siecią restauracji. Pierwszy lokal w Polsce został otwarty jesienią, we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej. MAX odznacza się różnorodnym menu oraz bezkompromisowym podejściem do odpowiedzialnego biznesu. Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Jego celem jest wyłonienie firm funkcjonujących na polskim rynku i dostępnych dla lokalnych klientów. W konkursie wyodrębniono kategorię Debiut Roku, prezentującą nowe na rynku marki, które z różnych względów zostały zauważone przez konsumentów.
Na rodzimym rynku
MAX jest znany ze swojego podejścia do smaku i jakości produktów, które tworzą unikalne burgery z prawdziwie skandynawską duszą. W Szwecji hamburgery serwowane przez MAX wygrywają testy smaku od 50-ciu lat, czyli od początku istnienia firmy. Od 2015 roku szwedzcy klienci w niezależnym badaniu dotyczącym zadowolenia klientów oceniają hamburgery MAX, jako najsmaczniejsze – pokonując w ten sposób wszystkie główne marki międzynarodowe. Ponadto firma była pierwszą na świecie siecią fast food, która znakuje wszystkie produkty wartościami emisji i kompensuje ślad węglowy wytwarzany na każdym etapie produkcji, od upraw rolnych do powstania finalnego produktu. MAX robi to poprzez wychwytywanie dwutlenku węgla poprzez plantacje drzew w Afryce. Do tej pory zasadzono 1,4 miliona drzew.
Menu w MAX Premium Burgers
MAX wyróżnia się na tle konkurencji przede wszystkim dzięki menu, które zostało dostosowane do różnych potrzeb i preferencji smakowych. Ma szeroki wybór hamburgerów z wołowiną i kurczakiem, a także wiele opcji dla laktoowowegetarian, wegan i klientów bezglutenowych. W menu znajdują się także sałatki z kurczakiem lub serem halloumi. Dla klientów ograniczających spożycie węglowodanów dostępne są soczyste burgery w sałacie. Aby zachować najlepszą jakość i smak, wszystkie hamburgery są przygotowywane na miejscu. Dodatkowo każdy burger można spersonalizować, dodając lub usuwając pojedyncze składniki. Klienci mogą również spróbować wysokiej jakości koktajli typu shake w kilku smakach.
————————–
MAX Premium Burgers to najstarsza szwedzka sieć restauracji serwujących burgery. Firma powstała w 1968 r. i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. Ambicją MAX’a jest stać się najlepszą na świecie siecią restauracji serwującą burgery. MAX był wielokrotnie doceniany w konsumenckich plebiscytach w kategorii „satysfakcja klienta” oraz „ulubione burgery”. Marka otrzymała również kilka nagród, jako lider w aspekcie odpowiedzialności społecznej i środowiskowej. MAX Premium Burgers był pierwszą na świecie siecią restauracji szybkiej obsługi, która nie tylko otwarcie komunikuje wpływ każdego ze swoich produktów na środowisko, ale również całkowicie neutralizuje swój negatywny wpływ na środowisko. Obecnie sieć zatrudnia ok. 6000 pracowników w ponad 120 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Egiptu i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Kolejne lokale zostaną otwarte w Skandynawii oraz na nowych rynkach, w Polsce i na Bliskim Wschodzie. Całkowity obrót roczny firmy w 2016 r. wyniósł 300 milionów euro.
Więcej informacji na:
www.MAXpremiumburgers.pl
facebook.com/MAXburgerspolska
instagram.com/MAXburgerspolska
Kontakt dla mediów:
Anna Grońska
Hill+Knowlton Strategies
D: +48 22 536 38 00
M: +48 609 503 657
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: