Biznes Gospodarka

Menedżer z papierami…

Menedżer z papierami…
W najnowszym Biuletynie Obsługi Klienta (7-8/2018) prezentujemy m.in. wspólną propozycję Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego – Studium Menedżer Contact Center. Omawiamy znaczenie testów psychologicznych w

Data publikacji: 2018-09-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Menedżer z papierami…
Kategoria: BIZNES Gospodarka

W najnowszym Biuletynie Obsługi Klienta (7-8/2018) prezentujemy m.in. wspólną propozycję Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego – Studium Menedżer Contact Center. Omawiamy znaczenie testów psychologicznych w biznesie.

W najnowszym Biuletynie Obsługi Klienta (7-8/2018) prezentujemy m.in. wspólną  propozycję Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego – Studium Menedżer Contact Center. Omawiamy także rolę i znaczenie testów psychologicznych w biznesie.

Studium Menedżer Contact Center to propozycja dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla oraz specjalistów, którzy zainteresowani są zdobyciem wiedzy i umiejętności  w zakresie zarządzania obsługą klienta w jednostkach typu call contact center, zgodnie z najlepszymi standardami branżowymi. „…Studium ma dość prestiżowy charakter i skierowane jest do konkretnego grona organizacji i osób pracujących w branży contact center. Uczestnicy Studium to osoby, które mają już podstawowe kompetencje, ale rozumieją potrzebę nieustannej nauki i rozwoju, oraz mają ambicję wejścia na wyższy poziom w swojej karierze zawodowej…” – mówi Marcin Sosnowski z SMB.

Rola i znaczenie testów psychologicznych w biznesie jest przedmiotem wywiadu, którego udzieliła Biuletynowi Joanna Stanach, psycholog biznesu i specjalista ds. HR. „…Nasza osobowość jest odzwierciedlana w zadaniach, które wykonujemy i w relacjach, jakie mamy ze współpracownikami i z szefem.  Również nasze sytuacje życiowe, doświadczenia, mają ogromny wpływ na to jak podchodzimy do pracy…” – mówi Joanna Stanach.

Biuletyny Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

A to już wiesz?  Gospodarka na baterie

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: [email protected]

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: [email protected]  

www.facebook.com/BOK.customercare

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Menedżer z papierami... BIZNES, Gospodarka - W najnowszym Biuletynie Obsługi Klienta (7-8/2018) prezentujemy m.in. wspólną propozycję Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego – Studium Menedżer Contact Center. Omawiamy znaczenie testów psychologicznych w biznesie.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy