Data publikacji: 09.06.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Metropolitan Outlet Bydgoszcz zaprezentowany podczas Targów…
Kategoria: Sklepy
Podczas trzeciej edycji Targów ReDI, CEE Trade Fair for Retail Investment, które odbyły się 1 i 2 czerwca na stadionie PGE Narodowym w Warszawie, zaprezentowany został projekt Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Bydgoski Outlet cieszył się dużym zainteresowaniem wśród najemców, a większość odwiedzających stoisko potwierdziła swoją obecność w projekcie.
Podczas trzeciej edycji Targów ReDI, CEE Trade Fair for Retail Investment, które odbyły się 1 i 2 czerwca na stadionie PGE Narodowym w Warszawie, zaprezentowany został projekt Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Bydgoski Outlet cieszył się dużym zainteresowaniem wśród najemców, a większość odwiedzających stoisko potwierdziła swoją obecność w projekcie.
Targi ReDI to europejskie miejsce spotkań i rozmów przedstawicieli miast, najemców, deweloperów oraz instytucji finansowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Stoisko Metropolitan Outlet Bydgoszcz, należące do Carrefour Polska, zostało zaprojektowane w pomarańczowo-białych barwach i wyróżniało się wśród ponad 150 projektów handlowych z Polski, Czech, Rumunii czy Serbii. Ponad 1400 przedstawicieli branży retail w regionie CEE, w tym przedstawicieli ponad 400 marek handlowych i 550 inwestorów, deweloperów, zarządców dyskutowało o przyszłości branży oraz prowadziło negocjacje biznesowe przez dwa dni targów. Na stoisku Metropolitan Outlet Bydgoszcz odbywały się liczne rozmowy z najemcami nie tylko z Polski, ale także z regionu Europy Środkowo Wschodniej. – Obecność na Targach ReDI, będących doskonałą platformą nawiązywania i pogłębiania relacji biznesowych, była dla nas niezwykle ważna. Traktujemy targi jako miejsce spotkań z najemcami i partnerami biznesowymi oraz jako doskonałą okazję zaprezentowania projektu Metropolitan Outlet Bydgoszcz – podkreśla Agata Kopytyńska, Dyrektor Działu Nieruchomości i Ekspansji Carrefour Polska.
Metropolitan Outlet Bydgoszcz na 17 000 m. kw. zaoferuje szeroki wybór marek modowych, sportowych, obuwniczych, galanterii skórzanej oraz wyposażenia wnętrz znanych polskich i zagranicznych producentów w obniżonych cenach . Ofertę uzupełnią punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. Niewątpliwym atutem outletu będzie funkcjonujący w nowej odsłonie sklep Carrefour o powierzchni 5 000 m. kw., uzupełniony dodatkowo o stację paliw. – Targi ReDI to bardzo efektywna forma prezentacji projektu i jego komercjalizacji. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze spotkań z najemcami, którzy potwierdzili gotowość do zawarcia umów najmu na powierzchnie handlowe w Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Najemcy doceniają położenie outletu w rozpoznawalnej od wielu lat lokalizacji oraz jego regionalny zasięg – dodaje Grażyna Melibruda, dyrektor w dziale wynajmu powierzchni handlowych, Jones Lang LaSalle.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: