Data publikacji: 20.09.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Metropolitan Outlet w Bydgoszczy z pozwoleniem na budowę
Kategoria: Sklepy
Metropolitan Outlet w Bydgoszczy otrzymał pozwolenie na budowę. Carrefour Polska, inwestor projektu, rozpocznie wkrótce kompleksowe prace przy przebudowie i modernizacji obiektu. Pierwsze centrum outlet w regionie powstanie przy Alejach Jana Pawła II – jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Realizacja projektu odbywa się zgodnie z harmonogramem.
Metropolitan Outlet w Bydgoszczy otrzymał pozwolenie na budowę. Carrefour Polska, inwestor projektu, rozpocznie wkrótce kompleksowe prace przy przebudowie i modernizacji obiektu. Pierwsze centrum outlet w regionie powstanie przy Alejach Jana Pawła II – jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Realizacja projektu odbywa się zgodnie z harmonogramem.
Pozwolenie na budowę dla Metropolitan Outlet wydał Urząd Miasta Bydgoszczy. Projekt zakłada stworzenie nowoczesnej, przestronnej przestrzeni handlowej, która wraz z kompleksowo zmodernizowanym hipermarketem Carrefour bardzo dobrze wpisywać się będzie w charakter południowej części miasta.
– Podczas procesu uzyskiwania pozwolenia na budowę współpraca z miastem była rzeczowa i profesjonalna. Jestem zadowolony z finalnego efektu pracy całego naszego zespołu, zwieńczonej pozytywną decyzją urzędu – mówi Filip Gołębiowski, Managing Partner z pracowni architektonicznej SpaceArchitects. – Gotowy obiekt będzie stanowić architektonicznie spójną całość. Nowoczesne wnętrza charakteryzować będzie stonowana elegancja, wielkomiejskość, przestrzenność pasaży rozświetlonych światłem dziennym przez potężne świetliki, a także elegancka i funkcjonalna mała architektura. Chcielibyśmy, aby nowo zaprojektowane wnętrza sprzyjały komfortowi robienia zakupów. Klient centrum ma czerpać przyjemność z przebywania w tych przestrzeniach. Jestem pewien, że Metropolitan Outlet w Bydgoszczy zapewni te doznania na unikalną skalę – dodaje Filip Gołębiowski.
Dotychczasowy obiekt przejdzie gruntowną przebudowę. Po zakończeniu inwestycji powstanie wysokiej jakości przestrzeń handlowa o powierzchni 17 000 m. kw. z ofertą ponad 60 marek outletowych – modowych, sportowych, obuwniczych i wyposażenia wnętrz. Ofertę centrum uzupełni strefa restauracyjna, punkty usługowe, klub fitness oraz plac zabaw dla dzieci. Niewątpliwym atutem outletu będzie funkcjonujący w nowej odsłonie hipermarket Carrefour o powierzchni 5 000 m. kw. oraz stacja paliw. Metropolitan Outlet w Bydgoszczy stworzy klientom atrakcyjną przestrzeń zakupową z różnorodną i ciekawą ofertą handlową, w obiekcie funkcjonującym na najwyższym poziomie.
– Przebudowa dotychczasowego obiektu oznacza nową wartość dla klientów, wielką zmianę na lepsze. Powstanie bardzo nowoczesne centrum outletowe, gwarantujące wysoką jakość handlu. Nie tylko zapewni większy i urozmaicony asortyment znanych marek, szczególnie odzieżowych i sportowych, ale również wzbogaci istniejącą już ofertę w mieście. Zależy nam na stworzeniu przestrzeni dobrze działającej biznesowo oraz przyciągnięciu rozpoznawalnych marek, dla których warto będzie przyjechać do centrum nawet z najbardziej odległych rejonów miasta czy województwa. Jestem przekonany, że Metropolitan Outlet w Bydgoszczy wraz z naszym hipermarketem Carrefour stanie się obiektem wyróżniającym się w całym regionie – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.
Komercjalizacją obiektu zajmuje się firma NEINVER – lider centrów outlet w Polsce, Hiszpanii i wielu krajach europejskich wraz JLL – światowym liderem w zakresie doradztwa i inwestycji z sektora nieruchomości komercyjnych. NEINVER będzie odpowiedzialny również za zarządzanie powstającym centrum outlet.
– Pracujemy nad tym, by Metropolitan Outlet stał się atrakcyjną destynacją zakupową dla mieszkańców Bydgoszczy i całego regionu kujawsko-pomorskiego. Z pewnością wykorzystywać będziemy nasze najlepsze doświadczenia, zdobyte zarówno na polskim rynku jak i w wielu krajach europejskich, gdzie z sukcesami funkcjonują outlety zarządzane przez NEINVER – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Manager NEINVER w Polsce.
Ponad 70 procent powierzchni Metropolitan Outlet w Bydgoszczy zostało już zarezerwowane przez przyszłych najemców. Aktualnie prowadzone są zaawansowane negocjacje umów. Najemcy doceniają położenie outletu w rozpoznawalnej od wielu lat lokalizacji, regionalny zasięg oraz potencjał zakupowy mieszkańców, czekających na zupełnie nowy format zakupowy – outlet oferujący produkty cenionych marek w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Znane międzynarodowe i polskie marki potwierdziły gotowość do zawarcia umów najmu na powierzchnie handlowe w Metropolitan Outlet w Bydgoszczy.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: