Akcje społeczne

Milion pełnych misek. W ramach akcji „Karmimy Psiaki” marka Cheetos pomaga zwierzakom

Milion pełnych misek. W ramach akcji „Karmimy Psiaki” marka Cheetos pomaga zwierzakom
W ramach akcji „Karmimy Psiaki” marka Cheetos pomaga zwierzakom – we współpracy z konsumentami zamierza napełnić MILION MISEK dla psiaków i kociaków ze schronisk. Pomóc może każdy, wpisując kody z promocyjnych paczek lub podejmując zachrupiste wyzwania chatbota Cheetos w aplikacji Messenger. Akcja potrwa do końca czerwca 2021 roku lub do zrealizowania założonego celu pomocowego.

Milion pełnych misek – Cheetos pomaga zwierzakom!

Warszawa, 13 kwietnia 2021 roku

W ramach akcji „Karmimy Psiaki” marka Cheetos pomaga zwierzakom – we współpracy z konsumentami zamierza napełnić MILION MISEK dla psiaków i kociaków ze schronisk. Pomóc może każdy, wpisując kody z promocyjnych paczek lub podejmując zachrupiste wyzwania chatbota Cheetos w aplikacji Messenger. Akcja potrwa do końca czerwca 2021 roku lub do zrealizowania założonego celu pomocowego.

Cheetos pomaga zwierzakom w wyjątkowej akcji pod hasłem „Napełnijmy MILION MISEK”. Razem ze wspaniałymi ludźmi Fundacji Sarigato, którzy uruchomili akcję „Karmimy Psiaki”, marka we współpracy z konsumentami zamierza zebrać milion misek karmy i przekazać ją schroniskom, aby napełnić kudłate brzuszki i rozmerdać ogony psiaków i kociaków!

W dotarciu na najbardziej potrzebujących zwierząt marce Cheetos pomogą zaangażowani pracownicy Fundacji Sarigato, pomysłodawcy akcji „Karmimy Psiaki”. To prawdziwi eksperci od pomagania, którym bardzo zależy na bezdomnych zwierzętach, dlatego nieustająco działają dla ich dobra. Cheetos zachęca wszystkich do podjęcia wyzwania – każdy uczestnik akcji przyczynia się do realizacji tego wspaniałego celu. Jak napełnić milion misek? To proste! Razem, we wspólnej zabawie!

– Przygotowaliśmy wychrupistą zabawę dla dzieciaków i rodziców w stylu Cheetos, dzięki której możemy wspólnie zrobić coś dobrego – powiedziała Karina Bielecka, młodszy kierownik marki Cheetos. – W promocyjnych paczkach Cheetos (edycji limitowanej Cheetos Paws oraz Cheetos oznaczonych informacjami o akcji) można znaleźć kod, który wystarczy zarejestrować w chatbocie Cheetos w aplikacji Messenger. Każdy uczestnik może zarejestrować dowolną liczbę kodów. Pamiętajmy, że 1 kod napełnia 1 miskę – dodała Karina Bielecka.

Oprócz rejestracji kodów, Cheetos proponuje wszystkim udział w trzech wyjątkowych wyzwaniach, a udział w każdym z nich równoznaczny jest z napełnieniem 5 misek dla zwierząt w schroniskach.

– Miłośnicy śmiesznych fotek odnajdą się w wyzwaniu „Fota dla psa i kota” – wystarczy zrobić sobie zdjęcie z miską na głowie i opublikować je z hasztagiem #cheetosmilionmisek w aplikacji Instagram. Posiadacze kudłatych czworonogów z pewnością chętnie skorzystają z zabawy pod nazwą „Wideo napełnianiec” – w tym wypadku pomaganie polega na nagraniu wideo ze swoim ulubieńcem i pokazaniu, jak cieszy się z napełnionej miski – opisała wyzwania Iwona Duda, prezeska Fundacji Sarigato. – Gotowe nagranie należy następnie opublikować z hasztagiem #cheetosmilionmisek w aplikacji Instagram. Każdy uwieczniony na filmie zadowolony zwierzak przekłada się na radość zwierząt dokarmianych w akcji „Karmimy Psiaki”. Z kolei dla sympatyków zabawnych gier powstała „Gra pełna micha” i każdy może w niej wziąć udział poprzez aplikację Messenger w profilu Cheetos – dodała Iwona Duda.

A to już wiesz?  Ona, ono, on! O redefinicji relacji

Niecodzienne wyzwanie wymaga zdecydowanego działania, dlatego na potrzeby akcji „Cheetos pomaga zwierzakom” zapewnione zostało szerokie wsparcie w mediach – informacje o inicjatywie można znaleźć w telewizji, prasie, w punktach sprzedaży, a przede wszystkim w mediach społecznościowych za pośrednictwem wspaniałych influencerów, takich jak Martyna Zbirańska (Pysia), Dominik Rupiński, Twins Style i innych, którym bliskie jest dobro zwierząt.

Więcej o samej akcji można dowiedzieć się na cheetos.pl lub w chatbocie Cheetos w aplikacji Messenger. Akcja potrwa do 30 czerwca 2021 roku lub do zrealizowania celu pomocowego.

***

O Fundacji Sarigato

Fundacja Sarigato pod szyldem „Karmimy Psiaki” zapewnia merytoryczne wsparcie akcji i dotarcie do najbardziej potrzebujących placówek. „Karmimy Psiaki”, jako eksperci od pomagania, odpowiadają za selekcję i weryfikację beneficjentów. Koordynują także proces przekazywania pomocy do schronisk. Dodatkowo wspierają promocyjnie akcję „Cheetos pomaga zwierzakom” na swoich kanałach oraz poprzez emisję mailingów. Kreacje na kanałach własnych Karmimy Psiaki przygotowuje Grupa Sarigato.

Więcej informacji: sarigato.org/

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2019 roku ponad 67 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności.

A to już wiesz?  Dieta i trening w sportach wytrzymałościowych. Biegi ultra – jak zacząć?

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy