W Warszawie przy ulicy Łopuszańskiej 22 powstaje MODO domy mody – pierwszy w Polsce butikowy koncept modowego centrum zakupowego, którego otwarcie planowane jest na jesień 2015 r.
Na powierzchni 16 tys. metrów kwadratowych renomowane marki z branży modowej zaprezentują swoją ofertę w 350 butikach. Nowa koncepcja sprzedaży polega na utworzeniu jednego miejsca dla wielu butików, w strefach odpowiadających na potrzeby różnych grup klientów.
MODO domy mody wyróżnią się na tle tradycyjnych galerii handlowych ogromnym wyborem ubrań najwyższej jakości z portfolio znanych marek oraz brakiem wielkopowierzchniowych sieci i outletów.
MODO domy mody charakteryzują się zupełnie nową koncepcją aranżacji powierzchni handlowej.
Idea opiera się na analizie potrzeb najemców i klientów, z której wynika, że poszukują oni nowości rynkowych, wyjątkowości i niepowtarzalności.
MODO domy mody cechuje innowacyjny, zoptymalizowany podział powierzchni na strefy dostosowane do potrzeb poszczególnych grup klientów. W strefach Pop Fashion (mody popularnej), Brand Fashion (wiodących marek) i Art Fashion (designu) znajdą się butiki różnych branż modowych, które nie są dostępne w innych centrach. Strefy te nie będą od siebie odseparowane, lecz będą się przenikały, współistniały.
MODO domy mody nie powiela sieciowych kolekcji, lecz skupia projektantów, producentów, importerów i stylistów, którzy tworzą rynek modowy. Inwestor do udziału w przedsięwzięciu zaprasza firmy, które chcą pokazać niepowtarzalną pozasieciową ofertę w atrakcyjnej lokalizacji z ogromnym potencjałem klientów.
dostarczył infoWire.pl