Data publikacji: 2017-06-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nałęczowianka dodaje gazu z Albedo Marketing
Kategoria: BIZNES Handel
Już po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego, Albedo Marketing, wdraża akcję promocyjną dla Nestlé Waters. Tym razem zachęca do picia wody delikatnie gazowanej i gazowanej marki Nałęczowianka.
Promocja sprzedaży wody Nałęczowianka organizowana jest pod hasłem „Dodaj gazu swoim pasjom”. Jej celem jest zwiększenie zainteresowania wodą delikatnie gazowaną i gazowaną w trakcie nadchodzącego sezonu letniego, a co za tym idzie – zwiększenie udziałów marki w rynku. Kampania skierowana jest głównie do aktywnych kobiet w wieku 35-55 lat, ale wziąć w niej udział mogą również mężczyźni. Producent oraz organizatorzy akcji mają nadzieję, że w tej grupie znajdą się nie tylko dotychczasowi miłośnicy wody gazowanej, ale że sięgnie po nią również szersze grono konsumentów. W tym celu promocja prowadzona jest w oparciu o szerokie wykorzystanie narzędzi off-line, on-line czy multimedialnych – począwszy od spotu telewizyjnego, przez loteryjną witrynę, kanały w social mediach, po pos-y i oczywiście dedykowane opakowania.
Mechanizm akcji jest prosty – wystarczy kupić trzy butelki wody delikatnie gazowanej lub gazowanej marki Nałęczowianka, wysłać zgłoszenie poprzez SMS lub stronę internetową www.dodajgazupasjom.pl i wybrać swoją pasję spośród zaprezentowanych. Wśród uczestników zostaną rozlosowane bardzo atrakcyjne nagrody, dedykowane poszczególnym zainteresowaniom. Podróżnicy będą mogli wygrać wyjazdy o wartości 10 tys. zł i karty podarunkowe na zakupy do sklepów The North Face, miłośnicy gotowania kultowe roboty planetarne KitchenAid i bony do sieci DUKA. Sportowcy powalczą z kolei o rowery miejskie czy bony do Decathlonu, a głośniki Bluetooth Marshall i vouchery na wybrane koncerty czekać będą na fanów muzyki. W puli nagród znajdą się też te związane z literaturą – czytniki e-booków Kindle oraz bony do Empiku. Akcja rozpoczęła się 5 czerwca i potrwa do 31 sierpnia br.
Albedo Marketing organizowało już wcześniej kampanie wsparcia sprzedaży dla Nałęczowianki. Ubiegłoroczna akcja przeprowadzona we współpracy z producentem obuwia sportowego, negowała kanapowe lenistwo, zachęcając tym samym do aktywności fizycznej i picia wody. Rezultatem akcji był wzrost udziałów rynkowych Nałęczowianki o 39%, wzrost spontanicznej świadomości marki z 47% do 55%, a także zbudowanie wizerunku marki witalnej, zachęcającej do aktywności ruchowej. Sukcesy te miały wpływ na kontynuowanie działań również w tym roku.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: