Data publikacji: 16.06.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Napoleon z Carrefour jedną z najlepszych polskich kampanii…
Kategoria: Sklepy
Portal nowymarketing.pl umieścił kampanię Carrefour Polska, której bohaterem jest Napoleon, wśród pięciu najlepszych działań teaserowych w historii polskiej reklamy. Kampania firmy Carrefour jest najmłodsza, spośród wszystkich uwzględnionych w zestawieniu.
Portal nowymarketing.pl umieścił kampanię Carrefour Polska, której bohaterem jest Napoleon, wśród pięciu najlepszych działań teaserowych w historii polskiej reklamy. Kampania firmy Carrefour jest najmłodsza, spośród wszystkich uwzględnionych w zestawieniu.
„Bonjour w Carrefour” to pierwsza, w 19-letniej historii Carrefour Polska, kampania marketingowa o tak dużej skali i zasięgu. Została podzielona na dwa etapy. Pierwszy z nich, teaser, zachęcał odbiorców do odgadnięcia źródła nagłego zainteresowania francuskiego cesarza sprawami Polski i odsyłał na stronę internetową www.cozamierzanapoleon.pl, która wzbudziła zainteresowanie prawie 5 milionów internautów, a każdy z nich spędzał na stronie około 5 minut. Natomiast od 8 marca br. kampania przeszła w swoją drugą, właściwą fazę pod hasłem „Bonjour w Carrefour”, podczas której Napoleon jako Strażnik Jakości i Niskich Cen opowiedział o zmianach, jakie nastąpiły w sklepach. Specjalne biuro powstało pod adresem: http://biuronapoleona.carrefour.pl/, gdzie Internauci mogą znaleźć informacje o produktach, promocjach i kolejnych kampaniach Napoleona.
Podczas trwania kampanii Napoleon wydał żartobliwe dekrety, dotyczące produktów sprzedawanych w Carrefour. Cesarz Francji uległ aromatycznym zapachom Wędzarni Carrefour, odkrył zalety oferty zdrowych produktów, a nawet dwukrotnie odwiedził psychoanalityka – będąc pod wrażeniem promocji „1+1 za 1 zł” i „1+1 za 50%”. Natomiast w ostatnim czasie Napoleon instruował selekcjonera piłkarskiej reprezentacji i planował wakacyjny wypoczynek, dzięki ofercie dostępnej w sklepach Carrefour. To jednak nie koniec intrygujących poczynań Napoleona. W kolejnych odsłonach kampanii nadal będzie on zadziwiał swoimi pomysłami i pilnował dotrzymywania swoich obietnic w Carrefour.
Misja Napoleona w Carrefour jest odpowiedzią na oczekiwania klientów. Bohater kampanii wyjaśnia i przybliża klientom 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość, zarówno poprzez dostępność naszych sklepów, ale co ważniejsze – bliskość w relacjach z klientami.
Ranking w całości jest dostępny na stronie internetowej: PRZECZYTAJ ARTYKUŁ. Wszystkie spoty z Napoleonem można obejrzeć na stronie internetowej OBEJRZYJ SPOTY Z NAPOLEONEM.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: