Data publikacji: 2016-10-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe funkcje w sklepie TIM.pl
Kategoria: BIZNES Handel
Odświeżony i unowocześniony koszyk oraz możliwość korzystania z kodów i etykiet EAN to funkcje, które pojawiły się w ostatnich tygodniach w e-sklepie TIM SA, by umożliwić klientom jeszcze szybsze składanie zamówień.
Modyfikacje wyglądu koszyka to rezultat obserwacji zachowań klientów oraz postulatów przekazywanych przez nich swoim opiekunom z biur handlowych TIM SA lub bezpośrednio obsłudze TIM.pl. W efekcie powstało wyjątkowe połączenie zaawansowanych opcji będących w zasięgu jednego kliknięcia myszki oraz prostej, intuicyjnej obsługi.
Wszystko pod ręką
Zmodyfikowany koszyk umożliwia skorzystanie ze znanej klientom TIM.pl inteligentnej wyszukiwarki i dołożenie brakującego produktu z poziomu koszyka, bez konieczności powracania do strony głównej.
Nowy koszyk to także bardziej przejrzysta sekcja zamówień, podzielonych na przesyłki, listę produktów (wzbogaconych o zdjęcia), wartość zamówienia i sposób dostawy. Wybór sposobu płatności ułatwiają czytelne ikony, a także informacja o ewentualnej wysokości limitu kredytowego (wykorzystanego i nadal dostępnego). Z poziomu koszyka możliwy jest też dostęp do sekcji „Moje konto”, a w niej m.in. podgląd historii zamówień i otrzymanych faktur.
EAN w TIM-ie, czyli historia kodem się toczy
W 2003 r. w magazynach TIM-u (każdy lokalny oddział sprzedaży posiadał własny) wdrożono system kodów kreskowych (EAN), co znacząco usprawniło pracę. W 2007 r. TIM wprowadził nowatorski (jak na ówczesne czasy), drukowany katalog produktowy z kodami kreskowymi, który ułatwił klientom współpracę z B24, czyli poprzednikiem (a raczej – praprzodkiem) obecnego sklepu TIM.pl. A teraz, jesienią 2016 r., na TIM.pl udostępniono nową funkcję – generowania, a następnie drukowania tabel i etykiet zawierających właśnie kody EAN, które pojawiły się także na fakturach. W TIM-ie zatem historia kodem (EAN) się toczy.
To ukłon przede wszystkim w stronę resellerów – najliczniejszej grupy klientów TIM SA. Kody na fakturach przyspieszają przyjęcie towaru, natomiast tabele i etykiety z kodami – minimalizują liczbę błędów przy wydawaniu towaru klientom, ułatwiają przeprowadzanie inwentaryzacji czy po prostu wyszukiwanie i wrzucanie produktów do koszyka podczas składania zamówienia na TIM.pl. Dodatkowo w ofercie sklepu pojawiły się czytniki, drukarki i etykiety kodów kreskowych, a więc wszystko, co potrzebne do skorzystania z nowej funkcji – oczywiście kompatybilne z najpopularniejszymi programami sprzedażowymi.
Z części możliwości, jakie oferują w TIM.pl kody EAN, można skorzystać bez czytnika kodów – wystarczy smartfon z zainstalowaną aplikacją mobilną mTIM. Jej najnowsza wersja, która właśnie pojawiła się w Google Play i App Store, zawiera funkcję „Szybka lista”. Pozwala ona m.in. na wpisywanie ręcznie lub skanowanie (z wykorzystaniem aparatu fotograficznego w smartfonie) kodów EAN produktów i masowe dodawanie ich do listy, którą można następnie szybko przenieść do koszyka lub schowka.
Klienci zainteresowani szczegółami mogą zapoznać się z możliwościami, jakie dają kody EAN w sklep TIM.pl, podczas prezentacji prowadzonych przez pracowników biur handlowych TIM SA na terenie całej Polski.
Nieustający rozwój
– Prowadząc od ponad trzech lat sprzedaż za pośrednictwem platformy TIM.pl, wychodzimy z założenia, że ciągły rozwój to nieodłączny element prowadzenia biznesu online. Dlatego żadnego z wdrożonych rozwiązań nie uznajemy za ostateczne i skończone. Zawsze jest pole do dalszych udoskonaleń, stąd nowe funkcje i modyfikacje już istniejących. Inspirują nas klienci, rozwój technologii, a także najwięksi polscy i światowi gracze na rynku e-commerce – mówi Artur Piekarczyk, członek Zarządu i dyrektor ds. handlu TIM SA.
Te starania nie pozostają niezauważone. Przypomnijmy, że zaledwie kilkanaście dni temu – 3 października 2016 r. – TIM.pl został wyróżniony w konkursie „Mistrzowie e-commerce” organizowanym przez tygodnik „Wprost”. Jury doceniło „przełamanie dotychczasowych zwyczajów zakupowych w branży elektrotechnicznej i zamianę klasycznego handlu na kanał online”.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: