Biznes Gospodarka

Nowe opakowania i nowy wizerunek Grupy Nawozowej PIAST

Nowe opakowania i nowy wizerunek Grupy Nawozowej PIAST
Należąca do spółki Barter SA, Grupa Nawozowa Piast rozszerza asortyment opakowań swoich produktów i zmienia ich szatę graficzną. Zmiany mają na celu dotarcie do mniejszych gospodarstw rolnych, a także do ogrodników i

Data publikacji: 2016-08-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe opakowania i nowy wizerunek Grupy Nawozowej PIAST
Kategoria: BIZNES Gospodarka

Należąca do spółki Barter SA, Grupa Nawozowa Piast rozszerza asortyment opakowań swoich produktów i zmienia ich szatę graficzną. Zmiany mają na celu dotarcie do mniejszych gospodarstw rolnych, a także do ogrodników i działkowców.

Należąca do spółki Barter SA, Grupa Nawozowa Piast rozszerza asortyment opakowań swoich produktów i zmienia ich szatę graficzną. Zmiany mają  na celu dotarcie do mniejszych gospodarstw rolnych, a także do ogrodników i działkowców.

– Do tej pory pod marką PIAST dostępne były wszelkie nawozy – fosforowe, azotowe, wieloskładnikowe i potasowe –  pod duże areały rolne, pakowane głównie w duże opakowania, tzw. Big Bag-i o wadze 500 kg  – mówi Grzegorz Dworakowski, dyrektor ds. rozwoju Barter SA. – Biorąc pod uwagę bardzo dobrą koniunkturę na te produkty, postanowiliśmy rozszerzyć asortyment naszych opakowań o mniejsze worki, by dotrzeć także do mniejszych gospodarstw rolnych. Dlatego wprowadziliśmy do naszej oferty opakowania 50-kg, których poszukują właściciele mniejszych areałów. Docelowo w sprzedaży będą też worki o wadze 25 i 10 kg, dedykowane ogrodnikom i działkowcom.

Nowa szata graficzna i rozszerzenie asortymentu opakowań to też kolejny element budowania przewagi rynkowej nad konkurencją – do tej pory grupa konkurowała z nią przede wszystkim atrakcyjną ceną przy bardzo wysokiej jakości (co potwierdza m.in. znak jakości Q dla nawozów wieloskładnikowych grupy Piast).

Spółka prowadzi sprzedaż nawozów w oparciu o terminal przeładunkowy w Sokółce. Baza magazynowo-produkcyjna, o łącznej powierzchni kilkunastu tysięcy m.kw, wyposażona  w zespół taśmociągów umożliwia magazynowanie nawozów przed sezonem, automatyczny rozładunek wagonów, sprawny przeładunek, konfekcjonowanie i wprowadzanie towaru do obrotu.

– Barter od blisko trzech lat ma licencję przewoźnika kolejowego, dysponuje też własną, rozbudowaną logistyką, co umożliwia realizację całodobowych dostaw samochodowych i dostarczanie towarów na czas w sezonie – dodaje Grzegorz Dworakowski.

A to już wiesz?  Cursor wspiera sprzedaż marki Dekoral

Z myślą o rozszerzeniu produkcji i zwiększeniu sprzedaży nawozów spółka zainwestowała w kolejną, drugą już linię technologiczną do konfekcjonowania nawozów w swojej bazie w Sokółce. Dzięki temu dwukrotnie zwiększyły się jej moce produkcyjne – system pakująco-ważący w ciągu doby pakuje 1500 ton nawozów w worki 500 kg i w mniejsze – 50-kilogramowe opakowaniach. W planach jest też rozbudowa bazy magazynowej – w ciągu roku Barter chce wybudować  magazyn wyrobów gotowych o powierzchni 1,5 ha.

Barter, działający głównie w sektorze energetycznym, zajmuje się handlem i produkcją nawozów na masową skalę od wielu lat. W 2016 r. spółka planuje zwiększenie obrotów w sektorze nawozów o ok. 30 proc.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowe opakowania i nowy wizerunek Grupy Nawozowej PIAST BIZNES, Gospodarka - Należąca do spółki Barter SA, Grupa Nawozowa Piast rozszerza asortyment opakowań swoich produktów i zmienia ich szatę graficzną. Zmiany mają na celu dotarcie do mniejszych gospodarstw rolnych, a także do ogrodników i działkowców.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy