Biznes

Nowe pokolenia i technologia zmieniają zachowania konsumentów

Nowe pokolenia i technologia zmieniają zachowania konsumentów
Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci

Data publikacji: 2020-01-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe pokolenia i technologia zmieniają zachowania konsumentów
Kategoria: BIZNES

Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowe pokolenia i technologia zmieniają zachowania konsumentów BIZNES, - Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi.

A to już wiesz?  W skali globalnej w roku 2016 więcej firm poniesie porażkę

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy