Carrefour Polska – multiformatowy sieć handlowa, posiadająca różnorodny portfel nieruchomości komercyjnych, podpisała kolejną umowę najmu. Do grona najemców Sonata Park w Sochaczewie dołączyła marka Carry, która zajmie powierzchnię 1034 m kw.
Carry, Cropp, House, Reserved oraz Sinsay to kolejne marki, które wzbogacą ofertę odzieżową nowego retail parku. Zakupy w nowych salonach będzie można robić już jesienią tego roku, kiedy to nastąpi oficjalne otwarcie obiektu.
Sonata Park to inwestycja realizowana przez Carrefour Polska w podwarszawskim Sochaczewie, obok istniejącego tam hipermarketu. Nowy retail park dostarczy dodatkowe 6 000 m kw. GLA, na których swoją działalność prowadzić będą firmy z sektora odzieżowego oraz usługowego. Do dyspozycji klientów będzie również zmodernizowany hipermarket Carrefour, którego oferta handlowa zostanie wzbogacona i sprofilowana według potrzeb i oczekiwań mieszkańców Sochaczewa.
Carrefour Polska inwestuje w rozwój posiadanych konceptów handlowych poprzez ich modernizację, rozbudowę oraz rekomercjalizację. W obecnej chwili priorytetowymi dla Spółki inwestycjami jest budowa Sonaty Park w Sochaczewie, modernizacja CH Morena w Gdańsku oraz CH Carrefour w Olsztynie.
Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za proces komercjalizacji Sonata Park jest agencja Colliers International – wiodąca firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych.
Grupa Carrefour
Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i jednym z największych detalistów na świecie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy franczyzowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.