Data publikacji: 2018-11-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OEX E-Business wspiera e-commerce Pierre Fabre Dermo-Cosmetique w Polsce
Kategoria: BIZNES Handel
22 października 2018 r. globalny producent dermo kosmetyków Pierre Fabre Dermo-Cosmetique uruchomił pierwszy e-sklep w Europie. OEX E-Business został wyłącznym partnerem logistycznym e-commerce marki w Polsce.
22 października 2018 r. globalny producent dermo kosmetyków Pierre Fabre Dermo-Cosmetique uruchomił pierwszy e-sklep w Europie. OEX E-Business został wyłącznym partnerem logistycznym e-commerce marki w Polsce.
W ramach umowy spółka z Grupy OEX odpowiada za kompleksową obsługę logistyczną e-commerce Pierre Fabre Dermo-Cosmetique w Polsce. Współpraca obejmuje także prowadzenie sprzedaży w imieniu klienta oraz doradztwo z zakresu digitalizacji sprzedaży.
Cieszymy się, że Pierre Fabre Dermo-Cosmetique docenił potencjał naszych usług w budowaniu sprzedaży online. Nasz unikatowy model end2end wspiera klientów na każdym etapie procesu digitalizacji sprzedaży – powiedział Artur Wojtaszek, CEO OEX E-Business
Obsługa logistyczna e-sklepu Pierre Fabre jest realizowana w nowoczesnym centrum magazynowym OEX E-Business – Logistics HUB – pod Warszawą. Centrum pracuje w modelu 24/7, oferując klientom realizację procesów z naciskiem na customer experience.
Zdecydowaliśmy się na współpracę z OEX E-Business ze względu na kompleksową ofertę oraz nowoczesne operacje i magazyn. Nasze plany obejmują globalny rozwój sprzedaży w modelu omnichannel, z tego powodu zależało nam na wyborze partnera posiadającego zasoby i kompetencje do realizacji takiego projektu wspólnie z nami – powiedział Philippe Coudiere, Dyrektor Generalny Pierre Fabre Dermo-Cosmetique.
Firma Pierre Fabre Dermo-Cosmetique na początku października otworzyła w Warszawie pierwszy w Polsce sklep stacjonarny, który umożliwia testowanie produktów i uzyskanie informacji na ich temat od konsultantów.
Według raportu "Rynek dermokosmetyków w Polsce 2018. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2018-2023" przygotowanego przez PMR, sprzedaż dermokosmetyków będzie rosła szybciej w innych kanałach sprzedaży niż apteki i drogerie.
W procesie sprzedaży dermokosmetyków bardzo ważna jest komunikacja z konsumentem. Tego typu produkty często wymagają profesjonalnych konsultacji i doradztwa. Integracja kanału online i sklepu stacjonarnego zapewni konsumentom wygodę zakupu i jednoczesny dostęp do wiedzy ekspertów – powiedział Łukasz Wysokiński, business development director w OEX E-Business.
Grupa Pierre Fabre to producent popularnych w Polsce i na świecie dermo kosmetyków marek takich jak Avene, Galenic, Elancyl, Klorane, Aderma, Ducray i Rene Furterer. Misją firmy jest holistyczne podejście do zdrowia i urody. Pierre Fabre Dermo-Cosmetique inwestuje w badania i rozwój, które mają na celu stworzenie innowacji w oparciu o naturę. Jednym z celów Grupy jest dalsza globalna ekspansja i rozwój na rynkach zagranicznych. Sklep internetowy uruchomiony w Polsce jest drugim serwisem e -commerce Grupy, pierwszy wystartował rok temu w Korei Południowej.
W ramach umowy spółka z Grupy OEX odpowiada za kompleksową obsługę logistyczną e-commerce Pierre Fabre Dermo-Cosmetique w Polsce. Współpraca obejmuje także prowadzenie sprzedaży
w imieniu klienta oraz doradztwo z zakresu digitalizacji sprzedaży.
Cieszymy się, że Pierre Fabre Dermo-Cosmetique docenił potencjał naszych usług w budowaniu sprzedaży online. Nasz unikatowy model end2end wspiera klientów na każdym etapie procesu digitalizacji sprzedaży – powiedział Artur Wojtaszek, CEO OEX E-Business
Obsługa logistyczna e-sklepu Pierre Fabre jest realizowana w nowoczesnym centrum magazynowym OEX E-Business – Logistics HUB – pod Warszawą. Centrum pracuje w modelu 24/7, oferując klientom realizację procesów z naciskiem na customer experience.
Zdecydowaliśmy się na współpracę z OEX E-Business ze względu na kompleksową ofertę oraz nowoczesne operacje i magazyn. Nasze plany obejmują globalny rozwój sprzedaży w modelu omnichannel, z tego powodu zależało nam na wyborze partnera posiadającego zasoby i kompetencje do realizacji takiego projektu wspólnie z nami – powiedział Philippe Coudiere, Dyrektor Generalny Pierre Fabre Dermo-Cosmetique.
Firma Pierre Fabre Dermo-Cosmetique na początku października otworzyła w Warszawie pierwszy
w Polsce sklep stacjonarny, który umożliwia testowanie produktów i uzyskanie informacji na ich temat od konsultantów.
Według raportu "Rynek dermokosmetyków w Polsce 2018. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2018-2023" przygotowanego przez PMR, sprzedaż dermokosmetyków będzie rosła szybciej w innych kanałach sprzedaży niż apteki i drogerie.
W procesie sprzedaży dermokosmetyków bardzo ważna jest komunikacja z konsumentem. Tego typu produkty często wymagają profesjonalnych konsultacji i doradztwa. Integracja kanału online i sklepu stacjonarnego zapewni konsumentom wygodę zakupu i jednoczesny dostęp do wiedzy ekspertów – powiedział Łukasz Wysokiński, business development director w OEX E-Business.
Grupa Pierre Fabre to producent popularnych w Polsce i na świecie dermo kosmetyków marek takich jak Avene, Galenic, Elancyl, Klorane, Aderma, Ducray i Rene Furterer. Misją firmy jest holistyczne podejście do zdrowia i urody. Pierre Fabre Dermo-Cosmetique inwestuje w badania i rozwój, które mają na celu stworzenie innowacji w oparciu o naturę. Jednym z celów Grupy jest dalsza globalna ekspansja i rozwój na rynkach zagranicznych. Sklep internetowy uruchomiony w Polsce jest drugim serwisem e -commerce Grupy, pierwszy wystartował rok temu w Korei Południowej.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: