ASM GROUP S.A. z Nagrodą „Monitora Biznesu” – niezależnego dodatku do Rzeczpospolitej i tytuł Symbol PARTNERA w BIZNESIE 2016
Fabtech w USA i Metalex w Tajlandii – to ostatnie tegoroczne targi, w których uczestniczył białostocki Promotech. I już od stycznia spółka zamierza kontynuować strategię marketingową na kolejnych imprezach targowych.
Łączne zadłużenie przedsiębiorstw handlowych w styczniu br. wyniosło 2,269 mld zł. Średni dług firm z tego sektora w Polsce wynosi prawie 30 tys. zł, a przeciętna wartość jednego nieopłaconego w terminie zobowiązania to
Rynek usług w obliczu epidemii stanął przed dużym wyzwaniem. Zmiana potrzeb i priorytetów wśród klientów zrodziła konieczność szybkiego przeorganizowania modelu pracy, dostosowania się do aktualnych wymogów i stworzenia no
Poznanie praktycznej strony zawodu, dla najlepszych płatne staże, a docelowo nawet szansa na zatrudnienie – to główne założenia „Szkoły KAN”.
Osoby zasiadające na stanowiskach CFO w polskich firmach nie widzą powodów, by gospodarka miała zwalniać. Spodziewają się mocnego popytu, chcą inwestować i tworzyć miejsca pracy – wynika z badania przeprowadzonego przez Gra
Euler Hermes, wiodący globalny ubezpieczyciel należności handlowych, zbadał sytuację firm w Polsce pod względem niewypłacalności.
Widmo kryzysu za Odrą coraz bardziej realne
OEES2 zawita po raz drugi do krakowskiego Centrum Kongresowego ICE Kraków już 14-15 listopada br.
W najnowszym Biuletynie Obsługi Klienta (7-8/2018) prezentujemy m.in. wspólną propozycję Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego – Studium Menedżer Contact Center. Omawiamy zna