Biznes Handel

Pepco dołączyło do Atrium Molo

Pepco dołączyło do Atrium Molo
Atrium Molo wzbogaciło swoją ofertę handlową o nowego

Data publikacji: 2021-02-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pepco dołączyło do Atrium Molo
Kategoria: Handel BIZNES

Atrium Molo wzbogaciło swoją ofertę handlową o nowego najemcę

Atrium Molo wzbogaciło swoją ofertę handlową o nowego najemcę. Od ponad tygodnia mieszkańcy Szczecina mogą robić zakupy w nowo otwartym sklepie Pepco. Oprócz modnych ubrań dla całej rodziny, znajdą w nim stylowe dodatki i akcesoria do domu – a wszystko w atrakcyjnych cenach. Pepco to nie jedyny nowy sklep w  Atrium Molo. W najbliższym czasie do grona najemców dołączy także znana marka odzieżowa.  

 

Pepco należy do sieci dyskontów cieszących się dużą popularnością wśród Polaków. Nowo otwarty sklep w  szczecińskim centrum zajmuje powierzchnię 663 m kw. i oferuje klientom szeroki asortyment produktów – od modnej odzieży dla dzieci i dorosłych oraz dodatki, po praktyczne akcesoria do domu i artykuły dekoracyjne do wyposażenia wnętrz, a także upominki i zabawki. Sklep znajduje się na parterze galerii, obok hipermarketu Carrefour i sklepu New Yorker.

 

To nie jedyny nowy najemca w murach centrum handlowego. W styczniu br. umowę na wynajem lokalu w galerii podpisała firma odzieżowa KappAhl. To jedna z najbardziej znanych i lubianych sieciowych marek modowych w  Polsce i w Europie Północnej. Sklep zajmie powierzchnię 665 m kw. i będzie ulokowany na parterze Atrium Molo.

 

– Cieszymy się, że to właśnie nasze centrum handlowe firma Pepco wybrała na lokalizację swojego kolejnego sklepu w Szczecinie. Z jego bogatej i atrakcyjnej oferty klienci mogą korzystać już od 9 lutego. Serdecznie zapraszamy mieszkańców do odwiedzenia nowego miejsca na mapie zakupowej Atrium Molo. Sklep oferuje szeroki asortyment produktów dostosowanych do różnych potrzeb i na każdą kieszeń. Każdy może tutaj znaleźć coś dla siebie – mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo. – A już niebawem w naszym centrum pojawi się kolejny najemca – szwedzka sieć KappAhl. Dwie nowe, silne marki w portfolio centrum na pewno uatrakcyjnią i  wzbogacą dotychczasową ofertę handlową – mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.

A to już wiesz?  Rusza konkurs PROCON Awards 2015, który wyłoni najlepszych polskich dostawców

 

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz oferty centrum można znaleźć na stronie internetowej www.atrium-molo.pl.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Pepco dołączyło do Atrium Molo Handel, BIZNES - Atrium Molo wzbogaciło swoją ofertę handlową o nowego najemcę

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy