Kiedy w Polsce wypowiadamy słowo „Smart Cities” to z jednej strony widzimy zdziwienie, z drugiej zaś entuzjazm wyrażający się chęcią życia w nowoczesnym mieście.
Proaktywność, interaktywność, odwaga – tak w skrócie można podsumować komunikację sieci Biedronka na przestrzeni ostatnich miesięcy, które były wyjątkowym czasem zarówno dla rynku detalicznego, jak i mediów na całym ś
Na rynku pracy brakuje fachowców – alarmuje białostocki Barter SA. Spółka podjęła akcję, której celem jest dostosowanie kształcenia zawodowego do potrzeb przewoźników kolejowych i przedsiębiorstw z branży energetycznej.
Poznanie praktycznej strony zawodu, dla najlepszych płatne staże, a docelowo nawet szansa na zatrudnienie – to główne założenia „Szkoły KAN”.
W marcu Komisja Europejska ogłosi kierunek zmian gospodarczych na najbliższe lata. Już wiadomo, że kluczowymi kwestiami będą zmniejszenie emisji CO2 oraz redukcja ilości odpadów. Urzędnicy chcą wymóc na firmach wykorzystywan
Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS.
Epidemia Covid-19 będzie główną barierą w światowej wymianie handlowej
Łapska spółka-córka białostockiego Promotechu notuje rekordowe wyniki finansowe - po pierwszym kwartale 2018 przychody wyniosły ponad 4 mln zł. – o 18 proc. ponad zakładany plan. Równie ambitne są cele na koniec tego roku �
Nie często się zdarza, by obietnice deklarowane przez polityków przed wyborami doczekały się ziszczenia po zajęciu przez nich parlamentarnych i rządowych foteli.
Firma Dyson rozwija się wyjątkowo dynamicznie w Azji i Europie. Ponadto przygotowuje się do wprowadzenia na rynek kolejnych ciekawszych i bardziej inteligentnych urządzeń, które powstaną w oparciu o opatentowane technologie.