Współcześnie firmy starają się być coraz bardziej ekologiczne w wielu aspektach. Jednak materiały reklamowe i wspierające sprzedaż (POSM), które zalewają sklepy, wciąż wyłamują się z tego trendu. A przecież i tutaj ist
Metal – Fach zdobył pierwszą nagrodę w konkursie Polish Masters of Business spośród firm MSP z regionu wschodniego obejmującego województwa podlaskie, lubelskie i podkarpackie.
Eksperci Allianz Research i Działu Analiz Ekonomicznych Euler Hermes zweryfikowali scenariusze perspektyw gospodarczych na rok 2020.
Czasy, w których biura były projektowane według powtarzalnego schematu, bezpowrotnie minęły. Dziś zmierzamy w stronę odważnych przestrzeni, wypełnionych najlepszym światowym designem. Miejsc, niepozbawionych nonszalancji i lu
Większa niepewność i wyższe globalne taryfy celne mają niezwykle negatywny wpływ na handel: w 2019 r. wolumen światowego handlu towarów i usług rósł w najwolniejszym tempie od dziesięciolecia (+1,5%).
Polski producent nowoczesnych kotłów centralnego ogrzewania – spółka TIS Group z Białegostoku – debiutuje na krajowych targach.
Celem Future Foods jest edukacja i zachęcanie ludzi do zmiany diety na taką, która będzie korzystna nie tylko dla naszego zdrowia, ale również planety na której żyjemy. Program ma przyczynić się do zmniejszania wpływu produk
Hotel służy przede wszystkim do regeneracji sił po podróży. O tym, co można zrobić żeby nie przeszkadzali w tym hałaśliwi klienci o innych zainteresowaniach opowiada Romuald Wilk z firmy Knauf AMF produkującej sufitowe i śc
Dziś Allianz zaprezentował siódmą edycję „Światowego raportu zamożności – Global Wealth Report”, badania, które poddaje szczegółowej analizie wartość aktywów i zadłużenia gospodarstw domowych w ponad 50 krajach.
Nowy, innowacyjny produkt Majonez Kielecki roślinny produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” otrzymał aż dwie nagrody w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail”. Zostały przyznane na podstawie opinii