Sport Sport i profilaktyka

PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko

PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko
Warszawa, March 27th 2019 Ambasadorka programu Nad_Zwyczajni i Mistrzyni Polski w biegu na 800 metrów Joanna Jóźwik będzie motywować Polaków do walki z przeciwnościami losu

Warszawa, March 27th 2019

Ambasadorka programu Nad_Zwyczajni i Mistrzyni Polski w biegu na 800 metrów Joanna Jóźwik będzie motywować Polaków do walki z przeciwnościami losu i przygotuje ich do startu w 10 kilometrowym biegu w Berlinie.

Joanna Jóźwik jest mentorką w programie.

Największa na świecie firma produkująca opony i wyroby z gumy Bridgestone oraz Olimpijka i brązowa medalistka Mistrzostw Europy Joanna Jóźwik, w ramach kampanii olimpijskiej „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”, wybiorą do ekskluzywnego programu motywacyjnego Nad_Zwyczajni 10 zmotywowanych uczestników z całej Polski. Razem postarają się oni osiągnąć cel, którym będzie przebiegnięcie jesienią tego roku po raz pierwszy 10 kilometrowej trasy podczas „The Great 10k Berlin”. Joanna Jóźwik, ambasadorka kampanii Bridgestone będzie nie tylko mentorką uczestników, ale sama też weźmie udział w nadchodzącym biegu. Do programu można zgłaszać się od 27 marca do 19 kwietnia za pośrednictwem platformy: podazajzamarzeniami.pl/nad_zwyczajni bądź też za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook zamieszczonego pod adresem: www.facebook.com/Bridgestone.Polska.

„Każdy z nas wie jak wiele poświęceń i wytrwałości wymaga zawodowe uprawianie sportu. Wszyscy konkurujemy o zwycięstwo. Każdy medal, każdy sukces jest nagrodą za wiele lat ciężkiej pracy”, powiedziała Joanna Jóźwik. “Ukończenie biegu na 10 kilometrów będzie metaforą, która ma pomóc Nad_Zwyczajnym walczyć o ich własne marzenia i pokonywać przeszkody życiowe, dostarczając im pewność siebie, optymizm i dyscyplinę. Mam nadzieję, że zainspiruje to do tego samego również innych.”

Joanna nie będzie jedynym ambasadorem projektu Nad_Zwyczajni. Karol Bielecki, piłkarz ręczny, król strzelców Igrzysk Olimpijskich Rio 2016, także dołączy do wybranych osób podczas treningów! Uczestnicy będą mieli okazję spotkać się też z Bartoszem Olszewskim – trenerem i zwycięzcą Wings for Life, który przekaże im wiedzę na temat profesjonalnego treningu sportowego. O ich kondycję psychiczną zadba natomiast Daria Abramowicz – psycholog i były sportowiec (żeglarstwo).

A to już wiesz?  PKN ORLEN dołącza do KROSS jako sponsor tytularny Kross Racing Team

Bridgestone jest inicjatorem programu i będzie wspierał podczas treningów wszystkich 10 początkujących biegaczy. Globalny Partner Olimpijski zapewni uczestnikom opiekę wykwalifikowanych trenerów, kompleksowe badania lekarskie, indywidualne plany treningowe i profesjonalny sprzęt. Okres szkolenia zaplanowano na 4 miesiące począwszy od 13 czerwca.

Inicjatywa jest częścią kampanii Bridgestone „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”. Jej ambasadorami są olimpijczycy: Karol Bielecki (piłkarz ręczny), Joanna Jóźwik (biegaczka) oraz Maciej Kot (skoczek narciarski), którzy zostali wybrani do tej roli, ponieważ pomimo wielu niepowodzeń, nigdy się nie poddali i dzięki ciężkiej pracy udało się im zrealizować olimpijskie marzenia. Kampania marki producenta opon ma na celu inspirowanie i motywowanie ludzi w każdym wieku, o różnych umiejętnościach i pasjach, by nigdy się nie poddawali i walczyli o swoje marzenia, pomimo napotykających ich w życiu przeszkód. „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko” odzwierciedla również ambicję firmy, którą jest dostarczanie ludziom produktów i usług umożliwiających im bezpieczne docieranie do celu – bez względu na warunki. Ponadto kampania ma na celu podkreślenie zaangażowania Bridgestone jako Globalnego Partnera Ruchu Olimpijskiego i Paraolimpijskiego.

Informacje o Globalnym Partnerstwie Olimpijskim i Paraolimpijskim Bridgestone Corporation
Bridgestone Corporation z siedzibą w Tokio jest największym na świecie producentem opon i wyrobów z gumy, a jego misją jest „Służba społeczeństwu z pomocą wysokiej jakości produktów“. W 2014 roku firma została dumnym Globalnym Partnerem Olimpijskim, a w 2018 roku – Globalnym Partnerem Paraolimpijskim. Firma posiada tytuł Globalnego Partnera Ruchu Olimpijskiego i Paraolimpijskiego do roku 2024, a okres ten obejmuje Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie Tokio 2020, Pekin 2022 i Paryż 2024. Bridgestone dostarcza produkty, usługi i rozwiązania usprawniające sposób przemieszania się, życia, pracy i rozrywki, a zaangażowanie firmy w Ruch Olimpijski i Paraolimpijski pozwala kontynuować długą historię sportu i innowacji. W swoich działaniach na rzecz sportów olimpijskich i paraolimpijskich Bridgestone kieruje się globalnym przesłaniem firmy „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko“, którego celem jest zachęcanie do pokonywania przeszkód i wytrwałości w dążeniu do swoich celów. Jako globalny partner, Bridgestone posiada prawa marketingowe obejmujące pełną gamę oferowanych przez firmę opon, usług oponiarskich i wybranych usług motoryzacyjnych, rowerów samobieżnych, łożysk antywibracyjnych i różnorodnych wyrobów budowlanych i przemysłowych.

A to już wiesz?  Które treningi on-line wybieraliśmy w 2020?

O Bridgestone w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie (EMEA)
Jesteśmy odziałem z regionu EMEA największego na świecie producenta opon i wyrobów z gumy. Od prawie 90 lat gwarantujemy, że ludzie i towary wygodnie i bezpiecznie dotrą do celu podróży. Budzimy zaufanie tam, gdzie liczy się to najbardziej – na styku pojazdu z drogą. Jesteśmy doskonałymi chemikami, inżynierami i naukowcami. Pracujemy nad innowacyjnymi technologiami w jednych z najbardziej zaawansowanych fabryk i centr badawczo – rozwojowych w Europie. Bezkompromisowo koncentrujemy się na dostarczaniu rzeczywistych rozwiązań dla rzeczywistych problemów, z którymi kierowcy spotykają się na drodze każdego dnia. Prowadzimy ich, bez względu na wszystko.

Aby dowiedzieć się więcej na temat Bridgestone EMEA, zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej www.bridgestone.eu oraz www.bridgestonenewsroom.eu. Zapraszamy również do śledzenia nas na Facebooku, Instagramie, YouTube, Twitterze i LinkedIn.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy