Biznes

Podcasty Accenture „Points of Change” – startuje kampania employer brandingowa

Podcasty Accenture „Points of Change” – startuje kampania employer brandingowa
Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach

Data publikacji: 2021-03-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podcasty Accenture „Points of Change” – startuje kampania employer brandingowa
Kategoria: BIZNES

Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Podcasty Accenture „Points of Change” - startuje kampania employer brandingowa , BIZNES - Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy.

A to już wiesz?  Sztuczna inteligencja zarządza już ponad 40 fabrykami w Polsce

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy