Data publikacji: 2018-06-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: POLACY MAJĄ MONOPOL NA… KSZTAŁTNE ŚWIECE
Kategoria: BIZNES Handel
Dzisiaj świeczki służą do wystroju wnętrz, aromaterapii, a nawet masażu. Są znane jako uniwersalny prezent, pomysłowy gadżet, ale to Polacy nadali im niezwykłe kształty 3D.
Świece powstały już w starożytności, a ich zadaniem było po prostu oświetlanie pomieszczeń. Dzisiaj świeczki służą do wystroju wnętrz, aromaterapii, a nawet masażu. Są znane jako uniwersalny prezent, pomysłowy gadżet, ale to Polacy nadali im niezwykłe kształty 3D – znanych budynków czy symboli zespołów metalowych, dzięki czemu zyskały nowe życie, a dystrybutorzy z całego świata chcą mieć je w swojej ofercie.
Historia pewnej świeczki
Często myślimy, że na świecie wymyślono już wszystko, więc nie warto się starać. Przykład polskiej firmy pokazuje, że nawet taki przedmiot jak świeca, może zyskać zupełnie nowe życie i popularność. – Świeczki znają wszyscy. My w YouArtMe chcieliśmy jednak stworzyć coś zupełnie nowego, ale z materiału z jakiego wykonuje się świece. W tym samym czasie popularny i coraz szerzej wykorzystywany stał się druk 3D. Połączyliśmy go z naszą wizją oraz stworzyliśmy autorską technikę formowania i rozformowywania, którą stosujemy jako jedyni na świecie. Tak powstała Candellana, czyli firma, która tworzy kształtne świece. Jako pierwszy powstał zegar, a później wiele innych kształtów jak zwierzaki, budowle, dłonie, napisy. Nasze możliwości są nieskończone! – mówi Marek Kaliński, twórca Candellany.
Monopol na kształtne świece
Candellana od prawie trzech lat tworzy spersonalizowane, kształtne świece dla firm, korporacji, a także dla światowej sławy zespołów. Pracują już m.in. z takimi kapelami jak Slayer, Motorhead, A Perfect Circle, Ghost, Behemoth, a ostatnio Marilyn Manson. Stworzyli też świeczkę dla Facebooka. – Cieszymy się, że udało się stworzyć zupełnie nowy gadżet, rozpropagować go na całym świecie i opatentować metodę, dzięki czemu faktycznie mamy monopol. Koło naszych świec, nie da się przejść obojętnie. Pokazaliśmy, że da się stworzyć nowy etap w historii świec. Nasze świeczki mogą być całkowicie spersonalizowane, a my możemy cały czas zaskakiwać.– dodaje Marek Kaliński z Candellany.
http://candellana.com/
https://maknolia.pl/
https://www.facebook.com/candellanacandle/
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: