Rynek HoReCa w Polsce jest wart 30,9 mld zł według analizy PMR, co oznacza, że w 2018 r. wzrósł 7% rok do roku. Potwierdzeniem są dane zaprezentowane w raporcie PMR „Rynek HoReCa w Polsce 2019. Analiza rynku i prognozy rozwoju
Każdego dnia komunikujemy się z innymi ludźmi. Na kształt wiadomości wpływ ma nie tylko mówiący, ale również słuchacz. To, co słyszy adresat, ale przede wszystkim to, jak odbiera on daną wypowiedź, oddziałuje znacznie na
W pierwszym tegorocznym (1-2/2017) Biuletynu Obsługi Klienta, podejmujemy temat wzajemnych zależności działań public relations i obsługi klienta. Naszym gościem jest Marek Massalski, właściciel Optimum PR.
Analiza przyczyn zmian cen ropy naftowej – które branże oraz jak odczuwają aktualne zmiany jej cen
Każdy, komu zależy na tym, by podczas urlopu czy wyjazdu służbowego nocować w hotelu o wysokim standardzie, musi się liczyć z dużymi wydatkami. Rozwiązaniem jest karta lojalnościowa SILFOR, uprawniająca do 10% zniżki na us�
Kontakt z ludźmi (53,6%), wygoda (21%), prezentacja produktu (16,1%) i bezpośredniość (13,3%) to najczęściej przywoływane skojarzenia ze sprzedażą bezpośrednią przez ankietowanych badania przeprowadzonego przez IBRiS na zlec
Punkty niestabilne politycznie, wrażliwe gospodarczo ale i te o wysokim poziomie zaufania – które kraje mogą wspierać lub opóźniać światowy wzrost?
Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, uruchomiła nowy punkty sprzedaży w Kielcach. To już szósty punkt sprzedaży otwarty w bieżącym roku.
UNIDO – Organizacja Narodów Zjednoczonych do spraw Rozwoju Przemysłowego opublikowała raport o wpływie epidemii COVID-19 na światową gospodarkę.
Raport z badania „Kryzysometr 2020 – komunikacja w czasie pandemii” pokazuje w jaki sposób wiodące polskie firmy, instytucje i organizacje radzą sobie w czasie kryzysu wywołanego pandemią Covid-19.