Biznes Handel

Polska Rada Centrów Handlowych wybiera ITBC Communication

Polska Rada Centrów Handlowych wybiera ITBC Communication
Polska Rada Centrów Handlowych, największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych, rozpoczęła stałą współpracę z ITBC Communication. Agencja wesprze komunikacyjnie PRCH w realizacji działań m.in. z okazji jej

Data publikacji: 2018-02-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska Rada Centrów Handlowych wybiera ITBC Communication
Kategoria: BIZNES Handel

Polska Rada Centrów Handlowych, największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych, rozpoczęła stałą współpracę z ITBC Communication. Agencja wesprze komunikacyjnie PRCH w realizacji działań m.in. z okazji jej 15-lecia.

Polska Rada Centrów Handlowych, największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych, rozpoczęła stałą współpracę z ITBC Communication. Agencja wesprze komunikacyjnie PRCH w realizacji działań m.in. z okazji jej 15-lecia.

ITBC Communication odpowiada za planowanie i realizację strategii public relations, bieżące doradztwo komunikacyjne, relacje z mediami oraz obsługę biura prasowego Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Rok 2018 jest wyjątkowy dla PRCH, gdyż organizacja obchodzi 15-lecie istnienia. Chcąc wzmocnić swój wizerunek jako stowarzyszenia działającego na rzecz wspierania rozwoju branży handlowej oraz podkreślić jego dokonania, Polska Rada Centrów Handlowych zdecydowała się na stałą współpracę z agencją PR posiadającą szerokie kompetencje w obszarze real estate.

Za obsługę PRCH po stronie ITBC Communication odpowiada zespół Real Estate & Lifestyle.

– Nasza agencja posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze podmiotów z sektora real estate, czego efektem jest bardzo dobra znajomość dynamicznie zmieniającego się rynku oraz trendów, które na nowo definiują rolę centrów handlowych, a także całej branży – mówi Dominika Malik, Head of Real Estate & Lifestyle w ITBC Communication.

Klienta pozyskano w drodze zapytania ofertowego. Umowa obowiązuje od stycznia br.i została zawarta na czas nieokreślony.

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad 240 firm działających w branży nieruchomości handlowych. Polska Rada Centrów Handlowych jest narodowym partnerem International Council of Shopping Centers (ICSC) i działa na terenie Polski od 2003 roku. Misją PRCH jest wspieranie rozwoju firm i profesjonalistów działających na rynku nieruchomości handlowych w Polsce, a także promocja pozytywnego wizerunku branży centrów handlowych.

A to już wiesz?  Wstrzemięźliwe kobiety, impulsywni mężczyźni, czyli jak Polacy wydają pieniądze

***

O ITBC COMMUNICATION

ITBC Communication jest agencją komunikacji marketingowej, działającą na rynku od 1999 roku. Posiada bogate doświadczenie w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, organizacji eventów oraz działań digital.

ITBC Communication to zespół konsultantów z wyjątkowym doświadczeniem, skupionych pod czterema specjalistycznymi brandami: ITBC Public Relations, ITBC Corporate, ITBC Digital oraz ITBC Events.

ITBC Communication skupia się na gruntownym poznaniu potrzeb swoich klientów i ich środowiska biznesowego, dzięki czemu jest ceniona za rzetelność oraz indywidualną
i elastyczną strategię komunikacji. Model współpracy oparty jest zawsze na partnerskich relacjach z klientem.

Dodatkowych informacji udziela:

Dariusz Chrzanowski
ITBC Communication
ul. Kłopotowskiego 22
03-717 Warszawa
tel. (+48 22) 321-51-00
e- mail: [email protected]

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Polska Rada Centrów Handlowych wybiera ITBC Communication BIZNES, Handel - Polska Rada Centrów Handlowych, największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych, rozpoczęła stałą współpracę z ITBC Communication. Agencja wesprze komunikacyjnie PRCH w realizacji działań m.in. z okazji jej 15-lecia.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy