Data publikacji: 2014-08-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Portal Outsourcingowy się zmienia
Kategoria: BIZNES Gospodarka
Nowe funkcje portalu Outsourcingowego.
Prowadzenie bloga, umieszczanie informacji prasowych i ogłoszeń o wolnych miejscach pracy to trzy nowe funkcje i zarazem możliwości współredagowania przez użytkowników treści portalu OutsourcingPortal. To także szansa dla firm i ekspertów branżowych na szybkie dotarcie do szerokiego grona zainteresowanych tematyką nowoczesnych usług dla biznesu.
OutsourcingPortal to informacyjny portal internetowy. Obok artykułów, aktualności, zdjęć, filmów i nagrań audio dotyczących najważniejszych wydarzeń związanych z nowoczesnymi usługami dla biznesu, na łamach portalu merytoryczne treści publikują także członkowie Klubu Outsourscingu Fundacji Pro Progressio, w ramach którego zrzeszane są podmioty i organizacje z branży outsourcingowej oraz jej otoczenia. Od początku sierpnia, po zalogowaniu do OutsourcingPortal, użytkownicy – eksperci branżowi i firmy należące do Klubu Outsourcingu – mają możliwość prowadzenia bloga i publikowania komunikatów prasowych, uczestnicząc tym samym w tworzeniu treści pojawiających się na łamach serwisu.
Bloguj z OutsourcingPortal
Prowadzenie bloga to funkcja, która umożliwia firmom należącym do Klubu Outsourcingu oraz indywidualnym ekspertom komentowanie, wyjaśnianie i opisywanie zagadnień z branży Outsourcingu. Firmowy blog prowadzony w OutsourcingPortal jest szansą na dotarcie do klientów, inwestorów i kontrahentów branżowych. Dodatkowo może spełnić rolę nie tylko marketingową, ale też PR-ową. Co ważne, merytoryczny i poparty wiedzą blog, pokaże konkretną firmę jako miejsce pełne specjalistów znających od podszewki branżę, którą się zajmują. Warto rozpocząć blogowanie i przekonać się, że w krótkim czasie można zbudować zaufanie i renomę nie tylko wśród obecnych klientów czy inwestorów, ale także pozyskać czytelników mogących tymi klientami lub inwestorami zostać. Blog ekspercki w OutsourcingPortal buduje pozycję eksperta, dając możliwość komentowania „na bieżąco” wydarzeń związanych z tematyką Outsourcingu. Skupienie dyskusji wokół tematów pojawiających się na blogu sprawi, że jego autor zacznie być postrzegany, jako ekspert w danej dziedzinie. Forma osobistego przekazu bloga, zazwyczaj mniej oficjalna niż inne media, też sprzyja „personalizacji” autora i jego identyfikacji jako eksperta.
Rekrutuj z OutsourcingPortal
Dzięki tej funkcji pracodawca może w portalu OutsourcingPortal umieścić ogłoszenie o rozpoczętej rekrutacji i szybko dotrzeć do sporej grupy specjalistów poszukujących pracy. Informowanie o wolnych etatach w portalu branżowym, jakim jest OutsourcingPortal, wpływa na efektywność poszukiwań, daje szansę dotarcia do osób poszukujących nowych wyzwań i otwartych na podjęcie pracy w każdym miejscu – nie tylko w Polsce ale i poza jej granicami. Zwiększa to znacznie prawdopodobieństwo znalezienia osoby, która faktycznie spełni oczekiwania i sprawdzi się na objętym przez nią stanowisku.
Prowadź biuro prasowe w OutsourcingPortal
Trzecią dostępną w portalu OutsourcingPortal funkcją jest możliwość publikowania treści informacji prasowych. Ich umieszczanie na łamach OutsourcingPortal pozwoli innym jego użytkownikom dowiedzieć się więcej o firmie, oferowanych produktach czy usługach. Prowadzenie biura prasowego w portalu to dodatkowa możliwość stałego promowania firmy w szerokim gronie zainteresowanych tematyką Outsourcingu. Istotne jest, że to autor umieszczanego materiału decyduje o jego treści i w dowolny sposób go redaguje. Natomiast redakcja portalu, widząc ciekawą informację, może oznaczyć ją jako wartościową i wyświetlić na stronie głównej serwisu.
Twórcy OutosurcingPortal zmieniali portal z myślą o czytelnikach. „Nowe funkcje, które na OutsourcingPortal właśnie uruchomiliśmy, są okazją do podzielenia się swoją opinią, wiedzą i przemyśleniami z czytelnikami serwisu. Liczymy, że użytkownicy OutsourcingPortal, dzięki swojej aktywności, wspólnie z nami będą integrować wszystkich zainteresowanych tematyką nowoczesnych usług dla biznesu” – mówi Katarzyna Doktór, redaktor naczelna OutsourcingPortal.
OutsourcingPortal to informacyjny portal internetowy skierowany do inwestorów, usługodawców i klientów firm z branży BPO (Outsourcing Procesów Biznesowych), KPO (Outsourcing Procesów związanych z wiedzą), ITO (Outsourcing Technologii Informatycznych), SSC (Centrów Usług Wspólnych) czy HRO (Organizacja Zasobów Ludzkich), facility management (zarządzanie nieruchomościami), a także Car Fleet Management (Zarządzanie Flotami Aut), Outsourcingiem Sił Sprzedaży i innych. Portal powstał w 2010 r. – został zaprojektowany i uruchomiony przez Agencję Marketingu Zintegrowanego Grupa RIPOSTA. OutsourcingPortal jest Partnerem Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Fundacji Pro Progressio zajmującej się rozwojem branży outsourcingowej w Polsce. Współpracuje także z wieloma innymi organizacjami i stowarzyszeniami promującymi outsourcing oraz wspierającymi rozwój tego sektora gospodarki.
***
Grupa RIPOSTA to agencja marketingu zintegrowanego realizująca kompleksową obsługę działań reklamowych z zakresu kreacji graficznej, multimediów, druku, performance marketingu, consultingu oraz outsourcingu usług marketingowych. Agencja posiada także wyspecjalizowane działalności: Riposta Eco Solutions oraz rozwiązania Riposta Real Estate Marketing. Grupa RIPOSTA od 2007 roku zajmuje się tworzeniem i wzmacnianiem silnego wizerunku marek oraz realizacją założonych celów kampanii reklamowych na rzecz swoich klientów.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: