Data publikacji: 2019-07-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznaliśmy najlepszych w branży telemarketingu 2019 roku
Kategoria: BIZNES Gospodarka
Tegoroczne edycje najważniejszych dla branży marketingu bezpośredniego konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka zostały rozstrzygnięte.
Tegoroczne edycje najważniejszych dla branży marketingu bezpośredniego konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka zostały rozstrzygnięte.
Na stronach najnowszego Biuletynu (5-6/2019) prezentujmy pierwszą część relacji z podsumowania rywalizacji w konkursach Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2019, których finał odbył się 13 czerwca w Teatrze Kamienica w Warszawie. Organizator konkursów, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB stanęło po raz kolejny na wysokości zadania i można przypuszczać, że kolejne konkursy będą miały jeszcze liczniejszą reprezentację. – O planach rozwoju tych przedsięwzięć mówi na naszych łamach Urszula Zarańska, Derektor Generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Cezary Lewiński, CC & Outsourcing business line director w Mellon Poland, prezentuje na naszych łamach swój punkt widzenia na rolę outsourcingu usług call/contact center w nowoczesnej obsłudze klienta. Jacek Barankiewicz, Prezes Zarządu BW Experts, przedstawia natomiast swój pogląd na zagadnienie badań jakości obsługi klienta przez polskie Contact Centers.
Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 519 07 00 03
mail: [email protected]
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: [email protected]
www.facebook.com/BOK.customercare
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: