Biznes Handel

Premiera najnowszej marki Ideal Group na targach Stacja Paliw 2016

Premiera najnowszej marki Ideal Group na targach Stacja Paliw 2016
Ideal Cafe Avantgarde – to najnowsza marka białostockiej spółki vendingowej Ideal Group, dedykowana m.in. dla stacji paliw. Okazją do jej prezentacji są warszawskie XXIII Międzynarodowe Targi Stacja

Data publikacji: 2016-05-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera najnowszej marki Ideal Group na targach Stacja Paliw 2016
Kategoria: BIZNES Handel

Ideal Cafe Avantgarde – to najnowsza marka białostockiej spółki vendingowej Ideal Group, dedykowana m.in. dla stacji paliw. Okazją do jej prezentacji są warszawskie XXIII Międzynarodowe Targi Stacja Paliw.

Ideal Cafe Avantgarde – to najnowsza marka białostockiej spółki vendingowej Ideal Group, dedykowana m.in. dla stacji paliw. Okazją do jej prezentacji są warszawskie XXIII Międzynarodowe Targi Stacja Paliw.

Nową linię automatów kawowych Ideal Group prezentuje w specjalnie zaaranżowanym kawowym kąciku przy stoisku Fundacji Green Fuel.

– Zapraszamy do degustacji naszej nowości – świeżo mielonej kawy, serwowanej z dodatkiem świeżego mleka – mówi Andrzej Nartowicz, członek zarządu Ideal Group. – To jest nasza propozycja dla stacji paliw, ale też wszelkich innych odbiorców, którym zależy na najwyższej jakości serwowanego napoju – galeriom handlowym, biurom, dealerom samochodowym, itp.

Branża paliwowa to dla Ideal Group ważny klient – w Polsce jest ok. 6 tys. stacji paliw, z czego połowa należy do koncernowych gigantów, takich jak Orlen, Lotos, Schell czy BP. Część z nich korzysta z rozwiązań typu Costa Express.

– Ideal Cafe Avantgarde jest podobnym rozwiązaniem tyle, że dla mniejszych, niezależnych stacji benzynowych, które nie należą do koncernów – mówi Paweł Makowiecki, dyrektor ds. rozwoju Ideal Group. – Chodzi o to, by były one konkurencyjne pod względem dodatkowych usług, jakich poszukują coraz bardziej wymagający klienci. My im to oferujemy.

Nowa marka Ideal Group to też odpowiedź na potrzeby rynku i nowy trend, wykreowany m.in. przez coraz liczniejsze kawiarnie, oferujące kawy na najwyższym światowym poziomie.

– To przekłada się także na rynek vendingowy, na którym od 2-3 lat sprzedaż kawy rozpuszczalnej praktycznie stanęła w miejscu – mówi Andrzej Nartowicz. – Konsumenci oczekują teraz, że dobrą kawę otrzymają nie tylko w kawiarni, ale wszędzie – w banku, galerii, biurze, u swojego sprzedawcy samochodów czy na stacji benzynowej. To zgodne z misją naszej marki Ideal Coffee, która od początku swojego istnienia promuje wykorzystywanie naturalnej kawy w vendingu, teraz także w połączeniu ze świeżym mlekiem, schładzanym w specjalnej przeznaczonej do tego lodówce.

A to już wiesz?  Nad rynek DIY nadchodzi spowolnienie

Ideal Group uczestniczy w targach branży paliwowej po raz kolejny.

– To dla nas znakomita okazja do spotkania z naszymi klientami, rozmów i  zasięgnięcia informacji zwrotnych, dotyczących naszej propozycji – dodaje Andrzej Nartowicz.

Organizowane przez Polską Izbę Paliw Płynnych, targi Stacja Paliw co roku odwiedza kilka tysięcy osób. Uczestniczą w nich przedstawiciele biznesu paliwowego i sektorów współpracujących z branżą, politycy, a także pełnomocnicy różnych instytucji. Tradycyjnie już targom towarzyszy cykl profesjonalnych prelekcji, szkoleń i warsztatów, dotyczących prowadzenia biznesu w sektorze paliwowym w ramach Akademii Przedsiębiorcy. Targi odbywają się w hali Expo XXI w Warszawie, w dniach 11-13 maja. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Premiera najnowszej marki Ideal Group na targach Stacja Paliw 2016 BIZNES, Handel - Ideal Cafe Avantgarde – to najnowsza marka białostockiej spółki vendingowej Ideal Group, dedykowana m.in. dla stacji paliw. Okazją do jej prezentacji są warszawskie XXIII Międzynarodowe Targi Stacja Paliw.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy