Biznes Handel

Primavera Parfum rozszerza swoją działalność na Azję Południowo-Wschodnią

Primavera Parfum rozszerza swoją działalność na Azję Południowo-Wschodnią
Od blisko roku Primavera Parfum, krajowy dystrybutor e-commerce, ułatwia polskim firmom wejście na chiński rynek online. Teraz, za sprawą współpracy z grupą Lazada, otwiera przed nimi możliwości sprzedaży produktów w regionie Azji

Data publikacji: 2020-11-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Primavera Parfum rozszerza swoją działalność na Azję Południowo-Wschodnią
Kategoria: BIZNES Handel

Od blisko roku Primavera Parfum, krajowy dystrybutor e-commerce, ułatwia polskim firmom wejście na chiński rynek online. Teraz, za sprawą współpracy z grupą Lazada, otwiera przed nimi możliwości sprzedaży produktów w regionie Azji Południowo-Wschodniej.

Od blisko roku Primavera Parfum, krajowy dystrybutor e-commerce, ułatwia polskim firmom wejście na chiński rynek online. Teraz, za sprawą współpracy z grupą Lazada, otwiera przed nimi możliwości sprzedaży produktów w regionie Azji Południowo-Wschodniej.

Pod koniec zeszłego roku Primavera Parfum nawiązała współpracę z należącą do światowego potentata Alibaby chińską platformą zakupową Tmall. Kilka tygodni później związała się z kolejnym serwisem, który wchodzi w skład holdingu – Koala.com, a następnie z: Sasa.com, Suning.com oraz Vip.com. Dzięki podpisanym umowom, jeden z wiodących, krajowych dystrybutorów e-commerce oferuje usługę wprowadzania polskich marek na chiński rynek online – nawet w ciągu dwóch tygodni od zawarcia współpracy dystrybucyjnej. Tym samym otwiera przed nimi możliwość dotarcia do grona 855 mln konsumentów. Poza wsparciem sprzedażowym Primavera Parfum zapewnia również szeroko pojęte doradztwo w zakresie marketingu. Teraz przed jej klientami pojawiają się kolejne możliwości ekspansji.

Na poczÄ…tku listopada br. dystrybutor podpisaÅ‚ porozumienie z GrupÄ… Lazada, wiodÄ…cÄ… platformÄ… e-commerce w Azji PoÅ‚udniowo-Wschodniej. Aktualnie obecna jest ona w szeÅ›ciu krajach – Indonezji, Malezji, Filipinach, Singapurze, Tajlandii i Wietnamie. W zwiÄ…zku z dynamicznym rozwojem sprzedaży online w tamtym regionie Å›wiata, prognozuje siÄ™, że w 2030 roku baza klientów Grupy przekroczy puÅ‚ap 300 milionów.

Primavera Parfum staÅ‚a siÄ™ pierwszÄ… polskÄ… firmÄ… kosmetycznÄ… współpracujÄ…cÄ… z flagowym produktem Lazady – serwisem LazMall Global. To wÅ‚aÅ›nie tam powstanie sklep Look Amazing z szerokÄ… ofertÄ… polskich kosmetyków i nie tylko. Uruchomiona w 2018 roku platforma zakupowa oferuje blisko 18 tysiÄ™cy miÄ™dzynarodowych i lokalnych marek, a przy tym wyznacza nowy standard w handlu detalicznym – gwarantuje konsumentom 100% autentycznoÅ›ci produktu, 15-dniowÄ… politykÄ™ zwrotu oraz szybkÄ… dostawÄ™. Jest to możliwe dziÄ™ki zarzÄ…dzanemu przez GrupÄ™ centralnemu magazynowi w Hongkongu.

A to już wiesz?  Silny&Salamon automatyzuje pakowanie w nowej fabryce Turck Automation Technology

– To drugi po Chinach rejon naszych wschodnich wpÅ‚ywów. Od dawna myÅ›leliÅ›my o ekspansji rynku Azji PoÅ‚udniowo-Wschodniej. To dynamicznie rozwijajÄ…cy siÄ™ rynek o wartoÅ›ci 2,7 miliarda  dolarów, co czyni go czwartym co do wielkoÅ›ci regionem pod wzglÄ™dem PKB – po USA, UE i Chinach. OkoÅ‚o 55% tamtejszej populacji używa Internetu, a wiÄ™kszość jego użytkowników  to ludzie mÅ‚odzi, w wieku 20-49 lat, zainteresowani markami importowanymi. Z tego powodu region ten oferuje niemal nieograniczony potencjaÅ‚ wzrostu – przekonuje Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.

Primavera Parfum oferuje kompleksowÄ… usÅ‚ugÄ™ na rynku Azji PoÅ‚udniowo-Wschodniej. Poza wsparciem dystrybucyjnym oraz sprzedażowym, polski dystrybutor e-commerce pomaga zbudować Å›wiadomość marki w regionie w oparciu o najefektywniejsze narzÄ™dzia marketingowe – od stworzenia strategii, przez zarzÄ…dzanie azjatyckimi mediami spoÅ‚ecznoÅ›ciowymi, po współpracÄ™ z lokalnymi influencerami.

Więcej informacji o Primavera Parfum znajduje się na oficjalnej stronie dystrybutora: https://www.primaveraperfum.pl .

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Primavera Parfum rozszerza swoją działalność na Azję Południowo-Wschodnią BIZNES, Handel - Od blisko roku Primavera Parfum, krajowy dystrybutor e-commerce, ułatwia polskim firmom wejście na chiński rynek online. Teraz, za sprawą współpracy z grupą Lazada, otwiera przed nimi możliwości sprzedaży produktów w regionie Azji Południowo-Wschodniej.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy