Biznes Handel

Primavera Parfum rozszerza swoją działalność na Azję Południowo-Wschodnią

Primavera Parfum rozszerza swoją działalność na Azję Południowo-Wschodnią
Od blisko roku Primavera Parfum, krajowy dystrybutor e-commerce, ułatwia polskim firmom wejście na chiński rynek online. Teraz, za sprawą współpracy z grupą Lazada, otwiera przed nimi możliwości sprzedaży produktów w regionie Azji

Data publikacji: 2020-11-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Primavera Parfum rozszerza swoją działalność na Azję Południowo-Wschodnią
Kategoria: BIZNES Handel

Od blisko roku Primavera Parfum, krajowy dystrybutor e-commerce, ułatwia polskim firmom wejście na chiński rynek online. Teraz, za sprawą współpracy z grupą Lazada, otwiera przed nimi możliwości sprzedaży produktów w regionie Azji Południowo-Wschodniej.

Od blisko roku Primavera Parfum, krajowy dystrybutor e-commerce, ułatwia polskim firmom wejście na chiński rynek online. Teraz, za sprawą współpracy z grupą Lazada, otwiera przed nimi możliwości sprzedaży produktów w regionie Azji Południowo-Wschodniej.

Pod koniec zeszłego roku Primavera Parfum nawiązała współpracę z należącą do światowego potentata Alibaby chińską platformą zakupową Tmall. Kilka tygodni później związała się z kolejnym serwisem, który wchodzi w skład holdingu – Koala.com, a następnie z: Sasa.com, Suning.com oraz Vip.com. Dzięki podpisanym umowom, jeden z wiodących, krajowych dystrybutorów e-commerce oferuje usługę wprowadzania polskich marek na chiński rynek online – nawet w ciągu dwóch tygodni od zawarcia współpracy dystrybucyjnej. Tym samym otwiera przed nimi możliwość dotarcia do grona 855 mln konsumentów. Poza wsparciem sprzedażowym Primavera Parfum zapewnia również szeroko pojęte doradztwo w zakresie marketingu. Teraz przed jej klientami pojawiają się kolejne możliwości ekspansji.

Na początku listopada br. dystrybutor podpisał porozumienie z Grupą Lazada, wiodącą platformą e-commerce w Azji Południowo-Wschodniej. Aktualnie obecna jest ona w sześciu krajach – Indonezji, Malezji, Filipinach, Singapurze, Tajlandii i Wietnamie. W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży online w tamtym regionie świata, prognozuje się, że w 2030 roku baza klientów Grupy przekroczy pułap 300 milionów.

Primavera Parfum stała się pierwszą polską firmą kosmetyczną współpracującą z flagowym produktem Lazady – serwisem LazMall Global. To właśnie tam powstanie sklep Look Amazing z szeroką ofertą polskich kosmetyków i nie tylko. Uruchomiona w 2018 roku platforma zakupowa oferuje blisko 18 tysięcy międzynarodowych i lokalnych marek, a przy tym wyznacza nowy standard w handlu detalicznym – gwarantuje konsumentom 100% autentyczności produktu, 15-dniową politykę zwrotu oraz szybką dostawę. Jest to możliwe dzięki zarządzanemu przez Grupę centralnemu magazynowi w Hongkongu.

A to już wiesz?  Carrefour wchodzi na Allegro - e-zakupy w Supermarkecie będą jeszcze łatwiejsze

– To drugi po Chinach rejon naszych wschodnich wpływów. Od dawna myśleliśmy o ekspansji rynku Azji Południowo-Wschodniej. To dynamicznie rozwijający się rynek o wartości 2,7 miliarda  dolarów, co czyni go czwartym co do wielkości regionem pod względem PKB – po USA, UE i Chinach. Około 55% tamtejszej populacji używa Internetu, a większość jego użytkowników  to ludzie młodzi, w wieku 20-49 lat, zainteresowani markami importowanymi. Z tego powodu region ten oferuje niemal nieograniczony potencjał wzrostu – przekonuje Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.

Primavera Parfum oferuje kompleksową usługę na rynku Azji Południowo-Wschodniej. Poza wsparciem dystrybucyjnym oraz sprzedażowym, polski dystrybutor e-commerce pomaga zbudować świadomość marki w regionie w oparciu o najefektywniejsze narzędzia marketingowe – od stworzenia strategii, przez zarządzanie azjatyckimi mediami społecznościowymi, po współpracę z lokalnymi influencerami.

Więcej informacji o Primavera Parfum znajduje się na oficjalnej stronie dystrybutora: https://www.primaveraperfum.pl .

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Primavera Parfum rozszerza swoją działalność na Azję Południowo-Wschodnią BIZNES, Handel - Od blisko roku Primavera Parfum, krajowy dystrybutor e-commerce, ułatwia polskim firmom wejście na chiński rynek online. Teraz, za sprawą współpracy z grupą Lazada, otwiera przed nimi możliwości sprzedaży produktów w regionie Azji Południowo-Wschodniej.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy