Data publikacji: 06.05.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Priorytetem cały czas są klienci / Guillaume de Colonges dla…
Kategoria: Sklepy
"Carrefour – w każdym kraju, w którym jest obecny – dba o rozwój różnych formatów i kanałów sprzedaży, tak aby móc doskonale dopasować sie do lokalnych potrzeb i zwyczajów konsumenckich. W 2015 roku nasza firma skoncentrował swoje wysiłki w Polsce na wzroście organicznym i modernizacji wszystkich obsługiwanych formatów. W sumie, Carrefour otworzył blisko 120 sklepów convienience, jeden hipermarket i dwa supermarkety. Równocześnie przeprowadziliśmy przebudowę 15 hipermarketów, 50 supermarketów i 9 centrów handlowych."
Wywiad ukazał się w magazynie Poradnik Handlowca w dniu 1 kwietnia 2015 r. Autor: Jacek Ratajczak
Cały wywiad dostępny do pobrania w załączniku.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: