Data publikacji: 2015-07-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Produkty Brześcia w marce własnej Biedronki w akcji in-out
Kategoria: BIZNES Handel
Od 6 lipca do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w ramach akcji in-out trafią produkty firmy Brześć. Ptysiowa słomka z cukrem oraz ptysiowa słomka z cukrem i cynamonem po raz kolejny pojawi się w marce własnej tej ogólnopolskiej sieci dyskontów.
Od 6 lipca do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w ramach akcji in-out trafią produkty firmy Brześć. Ptysiowa słomka z cukrem oraz ptysiowa słomka z cukrem i cynamonem po raz kolejny pojawi się w marce własnej tej ogólnopolskiej sieci dyskontów.
Firma Brześć już od kilku lat sukcesywnie nawiązuje współpracę z sieciami handlowymi, sprzedając swoje produkty w ich markach własnych, lub wyroby sygnowane marką Brześć w ramach akcji in-out. Promocje te polegają na wprowadzeniu produktu do sprzedaży tylko na określony czas, lub do wyczerpania zapasu.
Teraz producent z Brześcia Kujawskiego w ramach akcji in-out będzie sprzedawał swoje produkty w marce własnej Biedronki. Jeden z najpopularniejszych dyskontów w kraju słynie z owocnej współpracy z producentami, których wyroby sprzedaje w segmencie „private labels”. W Biedronce tego typu produkty stanowią nawet 60% całego asortymentu.
Brześć jest rodzinną firmą, z ponad 30-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w produkcji tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobów cukierniczych. Do flagowych wyrobów należą te ptysiowe (słomka z cukrem i groszek), ale firma sprzedaje także m.in. gotowe wypieki z ciasta drożdżowego.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: