Biznes Gospodarka

Promotech KM zwiększa sprzedaż i zatrudnienie

Promotech KM zwiększa sprzedaż i zatrudnienie
Łapska spółka-córka białostockiego Promotechu notuje rekordowe wyniki finansowe - po pierwszym kwartale 2018 przychody wyniosły ponad 4 mln zł. – o 18 proc. ponad zakładany plan. Równie ambitne są cele na koniec tego roku – planowana sprzedaż to 14 mln

Data publikacji: 2018-05-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Promotech KM zwiększa sprzedaż i zatrudnienie
Kategoria: BIZNES Gospodarka

Łapska spółka-córka białostockiego Promotechu notuje rekordowe wyniki finansowe – po pierwszym kwartale 2018 przychody wyniosły ponad 4 mln zł. – o 18 proc. ponad zakładany plan. Równie ambitne są cele na koniec tego roku – planowana sprzedaż to 14 mln zł.

Łapska spółka-córka białostockiego Promotechu notuje rekordowe wyniki finansowe – po pierwszym kwartale 2018 przychody wyniosły ponad 4 mln zł. – o 18 proc. ponad zakładany plan. Równie ambitne są cele na koniec tego roku – planowana sprzedaż to 14 mln zł.

– Porównując te założenia z wynikiem za rok 2017, kiedy to rok do roku uzyskaliśmy ponad 20 proc. wzrost sprzedaży, a także dynamikę tej sprzedaży do lat ubiegłych, można powiedzieć, że są to wartości bardzo realne do osiągnięcia – mówi Karol Zadykowicz, prezes Promotechu KM.- Na pewno pomaga nam ożywienie gospodarki, które widać u naszych klientów, ale również u firm, z którymi współpracujemy. Kolejnym elementem będzie wejście w nowe projekty z obecnymi kontrahentami, które długoterminowo powinny przyczynić się w sposób znaczący do osiągnięcia założeń sprzedażowych.  

Realizacji planów sprzyja m.in., przejęta z początkiem roku od białostockiego Promotechu, produkcja nożyc gilotynowych – pierwsze efekty sprzedaży tej produkcji powinny być widoczne już w połowie drugiego kwartału. W perspektywie jest też dalszy rozwój projektów związanych z budową maszyn na rynek skandynawski.

Plany inwestycyjne to przede wszystkim dokończenie malarni proszkowej i wyposażenie jej w automatyczną myjkę przejazdową, co usprawni proces przygotowania powierzchni. Aktualnie trwają prace nad nowym układem powierzchni produkcyjnych, co wiąże się z przeniesieniem magazynu stali i oprzyrządowania poza halę produkcyjną. Powierzchnie magazynowe będą przeorganizowane, a pola odkładcze tak zmodyfikowane, aby jak najlepiej je wykorzystać.

A to już wiesz?  Centra outletowe FACTORY finalistą konkursu ICSC Solal Awards

– Plany na kolejne miesiące roku 2018 to przede wszystkim dalszy wzrost wolumenu produkcji, usprawnianie i optymalizacja procesów w przedsiębiorstwie – podsumowuje Karol Zadykowicz. – W pierwszym kwartale z sukcesem wdrożyliśmy już do produkcji nowe projekty w ramach dotychczasowych powiązań kooperacyjnych, a w kolejnych miesiącach zamierzamy w dalszym ciągu powiększać sprzedaż w oparciu o stałych klientów.

Większa produkcja pociąga za sobą konieczność zwiększenia zatrudnienia.

– W chwili obecnej jesteśmy już zespołem ponad 80 osób, a biorąc pod uwagę postawione na ten rok cele, myślę, że będzie nas o co najmniej kilka osób więcej – ocenia Karol Zadykowicz. – Potrzebujemy rąk do pracy w obszarze produkcji, technologii i logistyki. Na rynku poszukujmy pracowników z większym lub mniejszym doświadczeniem, ale dajemy też szansę rozwoju pracownikom wewnątrz organizacji. Stawiamy na ludzi ambitnych i staramy się stwarzać im możliwość rozwoju. Ta forma sprawdza się u nas i przynosi najlepsze efekty.     

Hasłem przewodnim na ten rok jest dla łapskiej spółki dążenie do doskonałości operacyjnej. Firma jest w końcowej fazie wdrożenia systemu wspomagającego planowanie i monitorowanie produkcji, który będzie wykorzystany do usprawnienia przepływów w procesach, tak, aby wpłynęło to na skrócenie terminów realizacji zleceń.

– Pełną funkcjonalność systemu osiągniemy z końcem III kwartału tego roku. Kolejne etapy to analiza i synteza danych  – dodaje prezes Promotechu KM. 

 

 

Promotech KM zajmuje się obróbką metali, usługami związanymi z wytworzeniem zarówno mało- jak i wielkoseryjnych elementów oraz kompletnych wyrobów, a także produkcją małej i średniej wielkości konstrukcji metalowych dla klientów z Polski, Europy Zachodniej i Skandynawii. Na koniec 2017 spółka osiągnęła przychody na poziomie 12,5 mln zł, co stanowi wzrost sprzedaży o 20 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Obecnie Promotech KM zatrudnia ponad 80 osób.  

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Promotech KM zwiększa sprzedaż i zatrudnienie BIZNES, Gospodarka - Łapska spółka-córka białostockiego Promotechu notuje rekordowe wyniki finansowe - po pierwszym kwartale 2018 przychody wyniosły ponad 4 mln zł. – o 18 proc. ponad zakładany plan. Równie ambitne są cele na koniec tego roku – planowana sprzedaż to 14 mln zł.

A to już wiesz?  Polska liderem regionu dla centrów usług wspólnych i kompetencji

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy