Data publikacji: 2018-02-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Promotech-Middle East na targach w Dubaju
Kategoria: BIZNES Gospodarka
Białostocki Promotech zadebiutował na tegorocznych targach SteelFab w Dubaju, jako firma lokalna. Urządzenia prezentował przy stoisku swojej spółki-córki Promotech – Middle East, obsługującej sprzedaż maszyn we wszystkich krajach Zatoki Perskiej.
Białostocki Promotech zadebiutował na tegorocznych targach SteelFab w Dubaju, jako firma lokalna. Urządzenia prezentował przy stoisku swojej spółki-córki Promotech – Middle East, obsługującej sprzedaż maszyn we wszystkich krajach Zatoki Perskiej.
Tradycyjnie do Dubaju przyjeżdżają klienci ze wszystkich krajów arabskich oraz z Indii, Pakistanu i Indonezji.
– Targi SteelFab w Emiratach bardzo pomogły nam w budowie sieci handlowej, a teraz – dzięki naszej bezpośredniej obecności – powinniśmy być jeszcze ciekawszym partnerem dla wielu firm z regionu – mówi Bohdan Zaleski, wiceprezes spółki ds. handlu.
W Dubaju Promotech pokazał m.in. stacjonarną ukosowarkę SBM500, asortyment ukosowarek przenośnych, wiertarki, wózki, stojak demo od PPCM i punchera. Oprócz stoiska Promotech – Middle East, maszyny białostockiego producenta były wystawiane na stoiskach zagranicznych dealerów spółki.
– W branży wiertarek oraz w mechanizacji spawania byliśmy najlepiej reprezentowani na tych targach – dodaje Bohdan Zaleski.
W jego ocenie tegoroczne targi SteelFab były mniejsze i cieszyły się mniejszym zainteresowaniem niż w latach poprzednich.
– W krajach regionu Zatoki Perskiej wyraźnie widać osłabienie gospodarcze, spowodowane m.in. cenami ropy oraz wojną w Jemenie – mówi wiceprezes spółki. – Z drugiej strony cały czas pojawiają się tam duże projekty infrastrukturalne i przemysłowe, takie jak Expo 2020 w Dubaju, nowa rafineria i nowe ultranowoczesne miasta w Królestwie Arabii Saudyjskiej, stadiony na Mistrzostwa Świata w Omanie itd. Dlatego nastroje przedstawicieli firm z regionu Zatoki Perskiej co do sytuacji gospodarczej na najbliższe lata są generalnie bardzo pozytywne
Targi były dla Promotechu i jego spółki-córki ważnym wydarzeniem, głównie wizerunkowym. Firmie udało się też nawiązać kilkadziesiąt wartościowych, nowych kontaktów.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: