Data publikacji: 2017-01-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Quick Park Mysłowice odwiedziło ponad 220 tys. klientów
Kategoria: BIZNES Handel
Quick Park Mysłowice – przez pierwszy miesiąc funkcjonowania – odwiedziło ponad 220 tys. klientów
Decyzja inwestora o budowie pierwszej regionalnej hybrydowej galerii handlowej Quick Park w Mysłowicach była strzałem w dziesiątkę. Od 30 listopada do 31 grudnia Quick Park odwiedziło ponad 220 tys. klientów! To tak, jakby każdy mieszkaniec miasta odwiedził centrum handlowe trzykrotnie.
Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach. Dotychczas mieszkańcy miasta i okolicznych miejscowości, chcąc zrobić zakupy w znanych sieciach handlowych, pójść do restauracji lub na film do kina, musieli decydować się na kilkudziesięciominutową podróż samochodem do Katowic.
Quick Park Mysłowice zapewnia dziś kompleksową ofertę handlowo-usługowo-rozrywkową dla mieszkańców Mysłowic i okolicznych miejscowości. W galerii dostępnych jest 45 salonów topowych marek, m.in.: Reserved, Cropp, House, Sinsay, H&M, Big Star, Diverse, CCC, Martes Sport, Empik, Rossmann, Supermarket Piotr i Paweł, Pepco czy Euro RTV AGD, punkty gastronomiczne – Grycan, Gusto Dominium oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino sieci OH Kino, posiadające cztery sale kinowe z blisko 600 fotelami dla widzów. Wszystkie sale wyposażone są w projektory cyfrowe wyświetlające obraz w technologii 2D i 3D oraz 70 głośników Dolby Surround. Miejscy włodarze wychodząc naprzeciw potrzebom mieszkańców uruchomili w Quick Parku także Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta.
Centrum handlowe oferuje bezpłatny parking na 400 samochodów. Ponadto w sąsiedztwie parkingu znajduje się stacja benzynowa Orlen oraz jedyna w Mysłowicach restauracja sieci McDonald’s z opcją drive-thru.
– Spodziewaliśmy się, że nasza koncepcja spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców. Niemniej sukces galerii przerósł nawet nasze oczekiwania. Zapewne wpływ na to miała oferta sklepów, która teraz zlokalizowana jest blisko i wygodnie dla mieszkańców Mysłowic i okolicznych gmin. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się też kino – sieci OH Kino. Obserwujemy jak Quick Park staje się centrum życia społecznego i kulturalnego mieszkańców Mysłowic – mówi Agnieszka Drucis, Dyrektor Marketingu i PR Real2B Development.
Grudzień i związany z nim okres bożonarodzeniowy to czas przedświątecznych zakupów, które z pewnością miały wpływ na tak dobrą frekwencję. Zarządzający galerią liczą, że również w styczni klienci tłumnie ruszą do sklepów i kina. Jak twierdzi Agnieszka Drucis – Poświąteczny czas w Quick Parku tradycyjnie oznacza rozpoczęcie zimowych wyprzedaży. Właśnie teraz klienci centrum mogą kupić jesienno-zimowe kolekcje nawet o 70 proc. taniej.
QUICK PARK MYSŁOWICE
Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach o powierzchni najmu 13 160 m2. W obiekcie znajduje się około 45 sklepów, punktów usługowych, gastronomicznych oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino – OH Kino. Centrum handlowe oferuje również bezpłatny parking na 400 samochodów.
Inwestycja powstała u zbiegu głównych arterii komunikacyjnych ul. Katowickiej, która jest częścią krajowej drogi numer 79 łączącej Katowice z Krakowem i ul. Obrzeżnej Północnej, będącej obwodnicą miasta. Bezpośrednio przy Quick Parku planowane jest przedłużenie trasy szybkiego ruchu – DTŚ. W sąsiedztwie Quick Park znajdują się największe dzielnice Mysłowic – Śródmieście, Stare Miasto i Bończyk, zamieszkiwane przez kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców.
Projekt architektoniczny Quick Parku, przygotowany został przez doświadczoną pracownię Vide Studio z Krakowa. Architekci z należytą dbałością o detale, zapewnili klientom przyjazne otoczenie i nowoczesne wnętrze z dużą ilością światła dziennego. Obiekt został wybudowany w przyjemnej kolorystyce, stwarzając klientom zachęcające miejsce do robienia zakupów i spędzenia wolnego czasu. Charakter bryły budynku tworzą rozpoznawalne znaki przestrzenne, czyli łamany nierzeźbiony dach nad pasażem i wejściami oraz zwieńczenie akcentem wysokościowym odwołującym się do architektury górniczej i przemysłowej Mysłowic. Wewnętrzny pasaż ma charakter miejskiej ulicy handlowej z posadzką z naturalnych materiałów kamiennych i klinkierowych, ławkami oraz zielenią, która będzie naturalnie doświetlona. Na pasaż otwierają się atrakcyjne witryny sklepów, kawiarni i punktów usługowych.
***
Deweloperem obiektu jest Real2B Development Sp. z o. o., która wspólnie z inwestorami: Retail Parks Fund FIZ AN oraz renomowanymi bankami, realizuje sieć kilkudziesięciu regionalnych hybrydowych centrów handlowych pod nazwą Quick Park na terenie całego kraju. Cechą charakterystyczną Quick Parków jest ich usytuowanie bezpośrednio przy głównych arteriach komunikacyjnych oraz przy największych osiedlach mieszkaniowych. Quick Parki dedykowane są mieszkańcom mniejszych miejscowości – do 100 tys. ludności, którzy wzorem wielkich miast, będą mogli na co dzień korzystać z możliwości i atrakcji, jakie oferują centra handlowe. Wszystko to w jednym miejscu z kwadransem na dojazd. W listopadzie 2016 r. zostały otwarte pierwsze w Polsce tego typu obiekty: Quick Park Strzegom i Quick Park Mysłowice. W przygotowaniach i realizacji są także obiekty w Sulechowie, Olkuszu, Oławie, Pułtusku, Kępnie, Turku oraz Konstancinie-Jeziorna.
***
Zarządcą obiektu jest Property2B Sp. z o.o., firma powołana do kompleksowego zarządzania obiektami komercyjnymi. Świadczy ona pełny zakres obsługi nieruchomości, w tym m. in. audyty techniczne, rekomercjalizacje, HR, prowadzenie ksiąg rachunkowych, budżetowanie, rozliczanie opłat wspólnych i kontrolę należności. Property2B zatrudnia najlepszych ludzi w branży, którzy trwale umacniają relacje z najemcami.
***
Grupa Real2B powstała w 2013 roku. Tworzą ją Real2B Development – firma dewelopersko-inwestycyjna, która wspólnie z inwestorem Retail Parks Fund FIZ AN tworzy ogólnopolską sieć Quick Parków. Property2B, które zarządza Funduszem RPF FIZ AN oraz nadzoruje jego spółki portfelowe. Capital2B świadczący kompleksowe usługi z zakresu finansowania inwestycji.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: