Biznes

Raport Ricoh: Budowanie relacji z klientami a różnice pokoleniowe

Raport Ricoh: Budowanie relacji z klientami a różnice pokoleniowe
Różnice pokoleniowe są widoczne w sposobie w jaki klient wchodzi w interakcję z marką. Starsi konsumenci dłużej pamiętają o błędach i niedociągnięciach, natomiast młodsi oczekują dostępu do większej ilości informacji i intensywniejszego kontaktu w fazie po dokonaniu

Data publikacji: 2017-08-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Raport Ricoh: Budowanie relacji z klientami a różnice pokoleniowe
Kategoria: BIZNES

Różnice pokoleniowe są widoczne w sposobie w jaki klient wchodzi w interakcję z marką. Starsi konsumenci dłużej pamiętają o błędach i niedociągnięciach, natomiast młodsi oczekują dostępu do większej ilości informacji i intensywniejszego kontaktu w fazie po dokonaniu zakupu.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Raport Ricoh: Budowanie relacji z klientami a różnice pokoleniowe BIZNES, - Różnice pokoleniowe są widoczne w sposobie w jaki klient wchodzi w interakcję z marką. Starsi konsumenci dłużej pamiętają o błędach i niedociągnięciach, natomiast młodsi oczekują dostępu do większej ilości informacji i intensywniejszego kontaktu w fazie po dokonaniu zakupu.

A to już wiesz?  Facebook, NASK i UNICEF Polska zapraszają nauczycieli i pedagogów na konferencje

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy