Data publikacji: 10.05.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Raport z działalności Carrefour Polska w 2015 roku
Kategoria: Sklepy
Rok 2015 był dla Carrefour czasem pozytywnych zmian. Przewidywanie i wyprzedzanie trendów, rozwój i modernizacja, lezały u podstaw naszej strategii w minionym roku. Pomimo konkurencyjnego i trudnego ekonomicznie rynku, Carrefour kontynuował wzrost organiczny, otwierajac nowe sklepy we wszystkich formatach, dynamicznie modernizował swoje aktywa oraz uruchomił nowy kanał sprzedazy. Wprowadzeniu strategii pozytywnych zmian towarzyszyły: przejecia, innowacje, wprowadzanie bogatej i zróznicowanej oferty asortymentowej, a takze inwestycje w zasoby ludzkie i róznorodne działania odpowiedzialne społecznie. Wszystkie te wysiłki pozwoliły firmie Carrefour wzmocnic swoja pozycje posród liderów rynku detalicznego w Polsce i uzyskac dobre wyniki w wielu obszarach funkcjonowania firmy.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: