Biznes Handel

REMINGTON ZMIENIA STRATEGIĘ KOMUNIKACJI

REMINGTON ZMIENIA STRATEGIĘ KOMUNIKACJI
Marka Remington w swojej komunikacji stawia coraz intensywniej na dialog ze klientkami – z tego powodu w ubiegłym roku firma zdecydowała o rozpoczęciu kampanii „Przejmij kontrolę”, która dawała dziewczynom szansę na współprowadzenia firmowego profilu na

Data publikacji: 2017-05-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: REMINGTON ZMIENIA STRATEGIĘ KOMUNIKACJI
Kategoria: BIZNES Handel

Marka Remington w swojej komunikacji stawia coraz intensywniej na dialog ze klientkami – z tego powodu w ubiegłym roku firma zdecydowała o rozpoczęciu kampanii „Przejmij kontrolę”, która dawała dziewczynom szansę na współprowadzenia firmowego profilu na Instagramie.

Marka Remington w swojej komunikacji stawia coraz intensywniej na dialog ze klientkami – z tego powodu w ubiegłym roku firma zdecydowała o rozpoczęciu kampanii „Przejmij kontrolę”, która dawała dziewczynom szansę na współprowadzenia firmowego profilu na Instagramie. Czasy jednak zmieniają się – odbiorcy szukają wartości dodanej, która może realnie wpłynąć na ich życie. Stąd właśnie decyzja o podkreśleniu tego w swojej komunikacji w social mediach i wystartowaniu z kolejną edycją kampanii „Przejmij Kontrolę”  na Instagramie – kampanii tworzonej przez kobiety specjalnie dla kobiet.

Bycie kobietą to nie tylko wygląd – to przede wszystkim wnętrze: spojrzenie na świat, odwaga, delikatność. W dobie niemożliwych do osiągnięcia ideałów związanych z wyglądem, promowanych przez media zarówno w obszarze Social Media, BTL oraz ATL, skupianiu się na materialistycznych sferach życia, Remington zadecydował, że należy przypomnieć dziewczynom o tym, co ma ogromny wpływ na ich kobiecość – o cechach ich charakteru i tematach, które są dla nich ważne.

Kampania „Przejmij Kontrolę” ma na celu w maksymalnie zaangażowany i interaktywny sposób zwiększyć świadomość marki Remington pośród kobiet, zainteresowanych modą, urodą i dbaniem o swój wygląd. Kobiety z grupy docelowej są aktywnymi, młodymi osobami, które swoje poglądy kształtują głównie poprzez samodzielne wybieranie informacji. Stąd właśnie decyzja, że powinny być one nie tylko odbiorczyniami treści, lecz także bezpośrednio wpływać na to, jakie treści oglądają.

Głównym narzędziem służącym realizacji celów kampanii jest specjalnie utworzona aplikacja mobilna „Remington – Przejmij Kontrolę” dostępna zarówno na smartfony wyposażone w system Android jak i iOS. Dziewczyny dołączają do akcji poprzez założenia konta w aplikacji oraz dodawanie zdjęć w odpowiedzi na pytanie tygodnia, które porusza ważne, kobiece tematy nawiązujące do odwagi, wewnętrznego piękna ale także trudności i kompleksów z którymi zmagają się współcześnie młode kobiety.

A to już wiesz?  W Siedlcach otwarto sklep KiK

„Pytanie tygodnia” będzie pojawiało się co tydzień na Facebookowym fanpage’u Remingtona dla kobiet. Spośród odpowiedzi pod postacią zdjęcia wzbogaconego tekstem i tytułem wybierana będzie jedna najlepsza – autorka zostanie nagrodzona wybranym produktem Remington, publikacją jej odpowiedzi (wraz ze zdjęciem portretowym) na fanpage’u Remington dla Kobiet oraz tytułowym „przejęciem kontroli” – przesłaniem 5 zdjęć z użyciem produktu Remington, które zostaną opublikowane na Instagramie firmy.

Dodatkowo, w celu zwiększenia rozpoznawalności aplikacji i zachęcenia dziewczyn do dzielenia się swoimi przemyśleniami raz w miesiącu zostanie zorganizowany test sprzętu Remington, skierowany specjalnie do blogerek – posiadaczek kont na Instagramie poświęconych tematyce beauty. Potencjalne testerki zgłaszają się poprzez aplikację, gdzie piszą dlaczego to właśnie one mają zostać wybrane. Wybrane testerki zostaną obdarowane sprzętem Remingtona w zamian za umieszczenie na swoim blogu recenzji produktu i wspomnienie, że dostały taką możliwość dzięki aplikacji.

Remington trafia w sedno!

"Przyłącz się społeczności marki Remington i buduj tę autentyczną ideę z innymi kobietami. Jesteś piękna. Popatrz w lustro!" – to nowa komunikacja marki.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
REMINGTON ZMIENIA STRATEGIĘ KOMUNIKACJI BIZNES, Handel - Marka Remington w swojej komunikacji stawia coraz intensywniej na dialog ze klientkami – z tego powodu w ubiegłym roku firma zdecydowała o rozpoczęciu kampanii „Przejmij kontrolę”, która dawała dziewczynom szansę na współprowadzenia firmowego profilu na Instagramie.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy