Data publikacji: 2017-09-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rosną sprzedaż i odwiedzalność we Wrocław Fashion Outlet
Kategoria: BIZNES Handel
To było dobre, pełne wyzwań półrocze. Tak Wrocław Fashion Outlet podsumowuje pierwsze dwa kwartały 2017 roku. Wraz ze zmianą nazwy – dawniej Factory Wrocław, rozpoczęto intensywne prace przygotowujące obiekt do zmian we wszystkich najważniejszych obszarach jego funkcjonowania
Od stycznia do czerwca 2017 roku średnia sprzedaż we Wrocław Fashion Outlet, w stosunku do pierwszego półrocza poprzedniego roku, wzrosła o 3%, a odwiedzalność o 7%. Osiągnięte przez centrum wskaźniki były zdecydowanie wyższe od średnich wyników odnotowanych, w ramach FootFall Index, przez centra handlowe w Polsce. To efekt wytężonej pracy zespołu kierowanego przez dyrektor Wrocław Fashion Outlet – Aleksandrę Perz.
Pierwsze półrocze 2017 roku było niezwykle ważne dla największego centrum outletowego na Dolnym Śląsku. Przejęte w grudniu 2016 roku przez fundusz VIA Outlets, w marcu zmieniło swoją nazwę na Wrocław Fashion Outlet. Wydarzenie to zainaugurowała trzymiesięczna kampania rebrandingowa. – Cały proces, połączony ze zmianą nazwy, logotypu i identyfikacji wizualnej był sporym wyzwaniem – mówi Aleksandra Perz. – Chcieliśmy zakomunikować naszym klientom i partnerom biznesowym przemianę, jaką przechodzimy, a także zapowiedzieć wiele zmian, które jeszcze bardziej wzmocnią naszą pozycję na rynku w nadchodzących miesiącach i latach.
Podczas pierwszych dwóch kwartałów 2017 roku we Wrocław Fashion Outlet dokonano m.in. liftingu stref wypoczynku, wiele sklepów przeszło generalny redesign, pojawiły się nowe marki, a kilku najemców zmieniło swoją lokalizację. – Nieustannie pracujemy nad rozwojem centrum – dodaje Aleksandra Perz. – Skupiamy się m.in. na podnoszeniu jakości obsługi i zwiększaniu komfortu robienia zakupów przez naszych klientów, dlatego m.in. już jesienią na terenie centrum działalność rozpocznie punkt informacyjny. Niebawem będziemy mogli powiedzieć więcej o naszych planach na najbliższe lata. Bardzo zależy nam m.in. na współpracy z markami premium, które w koncepcji outlet nie są dostępne dla klientów w tej części Polski, na podnoszeniu jakości oferowanych usług oraz komfortu naszych gości, a także na większej aktywizacji klientów przybywających do stolicy Dolnego Śląska zarówno z Polski jaki i z zagranicy w celach turystycznych i biznesowych.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: