Biznes Handel

SEMSTORM monitoruje produkty w wyszukiwarkach

SEMSTORM monitoruje produkty w wyszukiwarkach
Polski rynek e-commerce obejmuje ponad 20 tys. sklepów działających w sieci i korzystających z różnych źródeł promocji. Od niedawna dostępne są nowe opcje reklamowania produktów w

Data publikacji: 2014-06-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SEMSTORM monitoruje produkty w wyszukiwarkach
Kategoria: BIZNES Handel

Polski rynek e-commerce obejmuje ponad 20 tys. sklepów działających w sieci i korzystających z różnych źródeł promocji. Od niedawna dostępne są nowe opcje reklamowania produktów w wyszukiwarkach.

Polski rynek e-commerce obejmuje ponad 20 tys. sklepów działających w sieci i korzystających z różnych źródeł promocji. Od niedawna dostępne są nowe opcje reklamowania produktów w wyszukiwarkach. Ze względu na rosnącą popularność tego typu kampanii, SEMSTORM jako pierwszy uruchamia zestaw narzędzi dedykowany e-sklepom oraz wspierający ich kampanie produktowe w Google.

Do tej pory w wyszukiwarkach liczyło się tylko pozycjonowanie i reklamy tekstowe płatne za kliknięcie. Ta sytuacja powoli zaczyna ulegać zmianie – coraz więcej sklepów internetowych wykorzystuje nowe możliwości Google’a, prezentując swoje produkty bezpośrednio w wynikach wyszukiwania. Taka forma reklamy jest atrakcyjna dla użytkowników, którzy mogą już z poziomu wyszukiwarki zobaczyć poszukiwany przedmiot i porównać jego cenę z podobnymi produktami.

Coraz więcej reklamodawców w branży e-commerce prezentuje swoją ofertę bezpośrednio w wyszukiwarce, ale do tej pory nie istniało narzędzie, które mogłoby im ułatwić codzienną pracę – mówi Milena Szałacka, Dyrektor Zarządzający SEMSTORM – Aktualnie marketerzy często poprzestają na samym uruchomieniu kampanii, nie sprawdzając czy ich reklamy są atrakcyjne w porównaniu do konkurencji. To podstawowy błąd, znacznie obniżający skuteczność kampanii oraz zysku, jaki mogą wygenerować.

Sklepy internetowe mogą przy pomocy SEMSTORM sprawdzić, kto reklamuje te same produkty, czy konkurencja nie obniża cen, a także jakich tekstów reklamowych używają konkurenci, aby zachęcić internautów do wyboru ich produktów. Tego typu informacje pozwolą znacznie uatrakcyjnić prezentowaną ofertę, poprawić efektywność działań, a przede wszystkim precyzyjnie reagować na wszystkie zmiany, które wprowadza konkurencja.

Dzięki temu użytkownicy mogą w SEMSTORM kontrolować i optymalizować wszystkie działania, jakie prowadzą w wyszukiwarkach w jednym, specjalnie do tego przystosowanym narzędziu – dodaje Milena Szałacka.

A to już wiesz?  Tikkurila z tytułem „Budowlanej Firmy Roku 2020”

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
SEMSTORM monitoruje produkty w wyszukiwarkach BIZNES, Handel - Polski rynek e-commerce obejmuje ponad 20 tys. sklepów działających w sieci i korzystających z różnych źródeł promocji. Od niedawna dostępne są nowe opcje reklamowania produktów w wyszukiwarkach.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy