Data publikacji: 2019-01-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sendit świętuje 7 urodziny
Kategoria: BIZNES Handel
Firma Sendit, największy w Polsce broker usług kurierskich, kończy 7 rok działalności z 19 000 000 zrealizowanych przesyłek oraz 470 000 użytkowników. Firma podsumowuje ostatni rok oraz już teraz zapowiada, że w 2019 jeszcze intensywniej zawalczy o rynek.
Firma Sendit, największy w Polsce broker usług kurierskich, kończy 7 rok działalności z 19 000 000 zrealizowanych przesyłek oraz 470 000 użytkowników. Firma podsumowuje ostatni rok oraz już teraz zapowiada, że w 2019 jeszcze intensywniej zawalczy o rynek, by w konsekwencji stać się wyborem nr 1 spośród platform służących do zamawiania usług kurierskich.
Sendit to największy w Polsce broker usług kurierskich oraz właściciel platform: Sendit.pl oraz Bliskapaczka.pl. Pierwsze rozwiązanie umożliwia szybkie i wygodne zamawianie usług kurierskich na terenie kraju i za granicę za pośrednictwem popularnych, godnych zaufania przewoźników. Z kolei Bliskapaczka.pl to serwis, dzięki któremu można nadać i odebrać przesyłkę w dowolnym, wybranym przez klienta punkcie partnerskich sieci, takich jak m.in. sklepy Żabka i FreshMarket, kioski RUCHu, stacje Orlen i Lotos czy placówki Poczty Polskiej.
– Kiedy tworzyliśmy Sendit w 2012 roku, rynek e-commerce w Polsce dopiero się kształtował. Obserwowaliśmy wszystkie zachodzące na nim zmiany i dostosowywaliśmy się do jego potrzeb. Pamiętam, jak zaczynaliśmy jako serwis Grupy Allegro, a w kwietniu 2015 roku uzyskaliśmy autonomię biznesową. Obecnie Sendit ma status spółki akcyjnej z polskim kapitałem. Do tej pory, za naszym pośrednictwem, zostało wysłanych ponad 19 000 000 paczek, a liczba zarejestrowanych użytkowników przekroczyła już 470 000. Jestem niezwykle dumny z tego, co osiągnęliśmy do tej pory – mówi Wojciech Kliber, Członek Zarządu Sendit S.A., Co-Founder Bliskapaczka.pl.
Co wydarzyło się w ostatnim roku?
W 2018 roku Sendit nawiązał współpracę z kolejnym przewoźnikiem – firmą FedEx – która dołączyła do obecnego grona partnerów serwisu wśród których znajdują się: DPD, InPost, Poczta Polska i UPS. Ponadto firma intensywnie rozwijała drugą spółkę Bliskapaczka.pl, która została uruchomiona na początku 2017 roku, a za pośrednictwem której paczki są dostarczane już do 28 000 punktów na terenie całej Polski, stanowiąc tym samym rynkowy rekord. Firma po raz kolejny zaprezentowała się podczas najważniejszych wydarzeń targowych w branży e-commerce, jak m.in. targi eHandlu. Ponadto wprowadziła kluczowe zmiany w serwisie Sendit.pl, jak całkowicie nowy interfejs programistyczny (API), który pozwala korzystać z funkcji Sendit.pl i Bliskapaczka.pl m.in. w systemach sklepów elektronicznych i platformach B2B, usprawnienie formularzy nadań przesyłek, w celu ułatwienia procesu realizacji zamówień czy uruchomienie najnowszej wersji płatności elektronicznych za pośrednictwem PayU. Firma jest również niesamowicie dumna, że jako Bliskapaczka.pl współorganizowała akcję charytatywną RogaLOVE, wspierając małych pacjentów leczonych onkologicznie.
Ponadto Sendit otrzymał prestiżowe nagrody jak Srebrny Laur Konsumenta oraz Laur Konsumenta Grand Prix kategorii „Platformy kurierskie”, a także zdobył drugie miejsce w konkursie Ekomersy w kategoriach „Najlepsze rozwiązania wspierające logistykę” oraz „Debiut roku 2017”.
– W 2019 roku planujemy jeszcze intensywniej zawalczyć o rynek, by stać się wyborem nr 1 spośród platform służących do zamawiania i realizacji usług kurierskich. Aby tak było, stałym elementem naszej działalności będzie wdrażanie coraz to nowszych usług oraz nawiązywanie współprac z nowymi operatorami, którzy obsłużą zamówienia na wysokim poziomie. Przed nami również kolejne zmiany, o których wkrótce, mam nadzieję, będziemy informować – kontynuuje Wojciech Kliber, Członek Zarządu Sendit S.A., Co-Founder Bliskapaczka.pl.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: