Biznes

SIECI HANDLOWE STAWIAJĄ NA KOSMETYKI – MARKI WŁASNE ROSNĄ W SIŁĘ

SIECI HANDLOWE STAWIAJĄ NA KOSMETYKI – MARKI WŁASNE ROSNĄ W SIŁĘ
Sieci handlowe kładą coraz większy nacisk na produkty marek własnych, oferując klientom już nie tylko artykuły spożywcze, ale i kosmetyki – należące do segmentu tzw. private

Data publikacji: 2016-10-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SIECI HANDLOWE STAWIAJĄ NA KOSMETYKI – MARKI WŁASNE ROSNĄ W SIŁĘ
Kategoria: BIZNES

Sieci handlowe kładą coraz większy nacisk na produkty marek własnych, oferując klientom już nie tylko artykuły spożywcze, ale i kosmetyki – należące do segmentu tzw. private label.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
SIECI HANDLOWE STAWIAJĄ NA KOSMETYKI - MARKI WŁASNE ROSNĄ W SIŁĘ BIZNES, - Sieci handlowe kładą coraz większy nacisk na produkty marek własnych, oferując klientom już nie tylko artykuły spożywcze, ale i kosmetyki – należące do segmentu tzw. private label.

A to już wiesz?  Blue City, czyli najbardziej rodzinne centrum handlowe w Warszawie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy