Biznes Handel

Strzelili w dziesiątkę, czyli innowacyjnie na urodziny Factory Wrocław

Strzelili w dziesiątkę, czyli innowacyjnie na urodziny Factory Wrocław
Wyjątkowy konkurs z okazji swoich 10 urodzin przygotowało dla klientów Factory Wrocław. Nie było rozdawania tortu, tylko akcja, która zachęciła ponad 15 000 osób do kolejnego zakupowego spotkania w największym outletowym centrum Dolnego

Data publikacji: 2016-11-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Strzelili w dziesiątkę, czyli innowacyjnie na urodziny Factory Wrocław
Kategoria: BIZNES Handel

Wyjątkowy konkurs z okazji swoich 10 urodzin przygotowało dla klientów Factory Wrocław. Nie było rozdawania tortu, tylko akcja, która zachęciła ponad 15 000 osób do kolejnego zakupowego spotkania w największym outletowym centrum Dolnego Śląska

Wyjątkowy konkurs z okazji swoich 10 urodzin przygotowało dla klientów Factory Wrocław. Nie było rozdawania tortu, tylko akcja, która zachęciła ponad 15 000 do kolejnego zakupowego spotkania w największym outletowym centrum Dolnego Śląska

Pierwsze „okrągłe” urodziny największego centrum outletowego na Dolnym Śląsku stanowiły  pretekst do zrealizowania innowacyjnej kampanii. Była nią rozgrywka łącząca świat on-line i offline pod hasłem: „Strzał w dziesiątkę”. Za pomocą komputera bądź aplikacji mobilnej użytkownicy mogli „ustrzelić” swój urodzinowy prezent od Factory. Ponad 4 000 nagrodzonych wywalczyło w ten sposób między innymi bony zniżkowe, czy karty zakupowe do realizacji w Factory Wrocław. – W ten innowacyjny sposób chcieliśmy pokazać, że nie tylko wyznaczamy trendy, ale także pozwalamy naszym klientom świętować nasze 10 urodziny, niezależnie od miejsca, w którym aktualnie przebywają – wyjaśnia Joanna Sikora z działu marketingu Factory Wrocław. Akcja wygenerowała ponad trzynastoprocentowy wzrost odwiedzalności w porównaniu z ubiegłym rokiem, dotarła do ponad 3 000 000 odbiorców, angażując ponad 15 000 osób.

Zobacz videopodsumowanie akcji urodzinowej Factory Wrocław: http://bit.ly/10urodzinyFactory

–  Przez dziesięć lat naszej historii jedno się nie zmieniło: Polacy kochają smart shopping i związaną z nim zasadę zakupową: więcej za mniej – wyjaśnia Joanna Sikora z działu marketingu Factory we Wrocławiu. – Jesteśmy dzisiaj jednym z najchętniej wybieranych centrów na zakupy, nie tylko przez mieszkańców Aglomeracji Wrocławskiej, ale także takich miejscowości jak Świdnica, Wałbrzych, Legnica, czy Polkowice. Z racji rozwoju lotniska, w którego się bezpośrednim sąsiedztwie się znajdujemy, z roku na rok obserwujemy także wzrost odwiedzalności przez gości zagranicznych.

A to już wiesz?  Pierwszy Quick Park otwarty!

Factory Wrocław to jedynce centrum outeltowe na Dolnym Śląsku z 88 sklepami i powierzchnią handlową 13 800 metrów kwadratowych. Rok do roku notowane wzrost odwiedzialności i sprzedaży. W I połowie 2016 roku centrum odwiedziło niemal 1,5 miliona klientów. Statystycznie odwiedził je zatem co drugi mieszkaniec województwa dolnośląskiego, a każdy mieszkaniec Wrocławia mógł to uczynić więcej niż dwukrotnie. Co interesujące, spośród niemal stu marek obecnych na Granicznej 2 we Wrocławiu są takie, które są dostępne od października 2006 roku. Są to: Levi’s,  Calzedonia,  Wittchen,  Salomon,  Adidas,  Gino Rossi, Mustang, Apart, Simple, Puma, Lee Wrangler, House, Pepe Jeans oraz Reebok. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Strzelili w dziesiątkę, czyli innowacyjnie na urodziny Factory Wrocław BIZNES, Handel - Wyjątkowy konkurs z okazji swoich 10 urodzin przygotowało dla klientów Factory Wrocław. Nie było rozdawania tortu, tylko akcja, która zachęciła ponad 15 000 osób do kolejnego zakupowego spotkania w największym outletowym centrum Dolnego Śląska

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy