Data publikacji: 22.09.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SUKCES CARREFOUR NA TARGACH SHOPPING CENTER…
Kategoria: Sklepy
Carrefour umacnia swój wizerunek na rynku centrów handlowych. Podczas tegorocznych targów Shopping Center Forum 2016, które odbyły się w dniach 21-22 września w Warszawie, nasza sieć nie tylko zaprezentowała swoje najważniejsze inwestycje na stoisku wystawienniczym, ale również wzięła udział w dwóch kluczowych panelach eksperckich targów: dyskusji o przyszłości centrów outletowych w Polsce oraz trendach w rozwoju stref restauracyjnych. Stoisko Carrefour oraz oba panele cieszyły ogromnym zainteresowaniem odwiedzających targi najemców, deweloperów i inwestorów z Europy Środkowo-Wschodniej.
Odwiedzający targi Shopping Center Forum 2016 na stoisku firmy Carrefour przez 2 dni mieli możliwość zapoznania się z kluczowymi galeriami handlowymi, które Carrefour zmodernizuje w latach 2017/2018. Po raz pierwszy sieć zaprezentowała Galerię Gryf w Szczecinie, a także kolejne etapy remodelingów Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku oraz pierwszego w województwie kujawsko-pomorskim centrum wyprzedażowego – Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Łącznie na naszym stoisku odbyło się kilkadziesiąt spotkań, wśród których wiele zaowocowało uzgodnieniem warunków współpracy i nowymi umowami najmu.
Podczas tegorocznych targów, najemcy, deweloperzy i inwestorzy mieli również możliwość zapoznania się z nowymi trendami rynku nieruchomości komercyjnych, podczas paneli eksperckich z udziałem przedstawicieli Carrefour. W pierwszym panelu poświęconym przyszłości centrów outletowych, obok Cezarego Starzyka, Head of Assets Management Carrefour Polska wzięli udział przedstawiciel firm doradczych JLL i Neinver oraz najemcy Pako Lorente oraz Próchnik. W drugim, dotyczącym rozwoju stref restauracyjnych w europejskich centrach handlowych, obok firm Colliers, Amrest i Unibail-Rodamco, wystąpił Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour Polska, który opowiedział o nowym koncepcie strefy foodcourt w Galerii Morena oraz trendach rozwoju stref restauracyjnych w małych i średnich galeriach handlowych.
Targi Shopping Center Forum to największe spotkanie przedstawicieli branży nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 1500 osób, w tym ponad 700 przedstawicieli najemców, zainteresowanych rozwojem swoich sieci, w polskich centrach handlowych.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: