Biznes Handel

Sukces lidera branży mięsnej – Gzella Net stawia na dalszy rozwój

Sukces lidera branży mięsnej – Gzella Net stawia na dalszy rozwój
Gzella Net, największa sieć Delikatesów mięsnych w Polsce, powiększyła się w 2016 roku aż o 21 placówek

Data publikacji: 2017-02-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sukces lidera branży mięsnej – Gzella Net stawia na dalszy rozwój
Kategoria: BIZNES Handel

Gzella Net, największa sieć Delikatesów mięsnych w Polsce, powiększyła się w 2016 roku aż o 21 placówek handlowych.

Gzella Net, największa sieć Delikatesów mięsnych w Polsce, powiększyła się w 2016 roku aż o 21 placówek handlowych. To właśnie stale rosnące zapotrzebowanie na wędliny z Borów Tucholskich sprawia, że Gzella Net stawia na systematyczną ekspansję i rozwój sklepów własnych. W pierwszej połowie 2017 roku planowane jest otwarcie minimum 15 nowych placówek pod szyldem Delikatesy Mięsne Gzella, głównie w województwie mazowieckim, zachodniopomorskim i pomorskim.

 

W ubiegłym roku huczne otwarcia sklepów odbyły się m.in. w Trójmieście, Bydgoszczy, Toruniu, Warszawie i jej okolicach. Jak podkreśla lider w branży specjalistycznych sklepów mięsnych, stale rosnący popyt na produkty firmy Gzella, zobowiązuje. Stąd też decyzje o dalszym, dynamicznym rozwoju sklepów własnych. – Sieć Delikatesów Gzella rozwijamy najchętniej w miastach o pow. 50 tys. mieszkańców. Duży sukces sprzedażowy odniosły sklepy zlokalizowane w Warszawie i jej okolicach. Dobierając nowe lokalizacje bierzemy pod uwagę przede wszystkich ciągle zmieniające się szlaki komunikacyjne naszych klientów.  Nowe punkty cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów ze względu na bogaty i zróżnicowany asortyment, a odnowiona wizualizacja spotkała się z pozytywnym odbiorem. Dlatego odpowiadając na potrzeby klientów w pierwszej połowie 2017 roku planujemy otworzyć co najmniej 15 nowych placówek, zwłaszcza w województwie mazowieckim, zachodniopomorskim i pomorskim. Pragniemy, aby konsumenci mieli nasze produkty na wyciągnięcie ręki, a w Delikatesach Mięsnych Gzella czuli się jak u siebie w domu – mówi Hanna Lisewska, Prezes Gzella Net.

 

 

O firmie:

W 1985 rozpoczęła się wyjątkowa historia, która rozwija się do dzisiaj, otwierając z każdą dekadą nowe rozdziały.  Mirosław Gzella wcielił w życie odważną wizję zrodzoną z pasji do jakości i dobrego smaku. Początkowo mały zakład wędliniarski z przydomowym sklepem na przestrzeni 30 lat stał się silną korporacją swoim zasięgiem pokrywającą całą Polskę. Domem marki Gzella do dziś jest położona w samym sercu Borów Tucholskich miejscowość Osie. To właśnie w tym malowniczym otoczeniu powstają wysokojakościowe wyroby wędliniarskie – niezmiennie od lat.

A to już wiesz?  Haier przyspiesza ofensywę w Europie i realizuję strategię „Zero Dystansu”

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Sukces lidera branży mięsnej – Gzella Net stawia na dalszy rozwój BIZNES, Handel - Gzella Net, największa sieć Delikatesów mięsnych w Polsce, powiększyła się w 2016 roku aż o 21 placówek handlowych.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy