Data publikacji: 2019-12-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Take&GO otwiera kolejny sklep bezobsługowy i staje się siecią handlową
Kategoria: BIZNES Handel
Sieć Take&GO otworzyła przy ulicy Katowickiej w Poznaniu kolejny sklep bezobsługowy, z którego można skorzystać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. To drugi sklep marki, a jej właściciele już zapowiadają, że planują kolejne otwarcia w najbliższych tygodniach.
Sieć Take&GO otworzyła przy ulicy Katowickiej w Poznaniu kolejny sklep bezobsługowy, z którego można skorzystać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. To drugi sklep marki, a jej właściciele już zapowiadają, że planują kolejne otwarcia w najbliższych tygodniach.
Pierwszy sklep Take&GO powstał w Poznaniu przy ulicy Półwiejskiej. Po sukcesie pierwszego marketu, twórcy marki otwierają lokal przy ulicy Katowickiej 67B, by sprawdzić jak nowatorska formuła sklepu jest odbierana przez mieszkańców osiedli.
Sam sklep, jak twierdzą właściciele, będzie różnił się wystrojem od pilotażowego marketu, a asortyment będzie dopasowany do potrzeb klienta lokalnego i zostanie rozszerzony m.in. o produkty dla dzieci, jedzenie dla zwierząt czy świeże owoce i warzywa. Założeniem jest danie konsumentom możliwości kupna najpotrzebniejszych produktów dobrej jakości o każdej porze.
— Rozwijamy się świadomie – otwierając pierwszy sklep chcieliśmy zdobyć zaufanie klientów i pokazać im zupełnie nową formułę zakupów. To zgodnie z przewidywaniami nam się udało i jesteśmy więcej niż zadowoleni z wyników. Lokalizacja w centrum spotkała się z dobrym odbiorem, wśród śpieszących się Poznaniaków i turystów. Teraz chcemy dotrzeć do innego typu konsumenta i otwieramy pierwszy sklep osiedlowy. Z naszych badań wynika, że format sprawdzi się również w takim otoczeniu, więc jest to naturalny kierunek rozwoju sieci. Jeśli zaś chodzi o plany na przyszłość, to jeszcze w tym roku zamierzamy otworzyć trzeci lokal — mówi Marcin Dąbrowski, Prezes Zarządu Surge Cloud, twórców Take&GO.
Za całym projektem stoi poznańska firma Surge Cloud, która specjalizuje się w procesach cyfrowej transformacji dla punktów sprzedażowych. Do końca marca 2020 twórcy zamierzają otworzyć 4 działające lokalizacje, natomiast do końca 2020 planowanych jest więcej sklepów — głównie w Poznaniu i Warszawie.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: