Data publikacji: 2018-07-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Telemarketingowi bohaterowie drugiego planu
Kategoria: BIZNES Gospodarka
W czerwcowym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (6/2018) prezentujemy rozmowy z finalistami konkursu Złota Słuchawka 2018 – tymi, którym ostatecznie nie udało się sięgnąć po nagrody i tak niewiele zabrakło im do zwycięstwa.
W czerwcowym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (6/2018) prezentujemy rozmowy z finalistami konkursu Złota Słuchawka 2018 – tymi, którym ostatecznie nie udało się sięgnąć po nagrody i tak niewiele zabrakło im do zwycięstwa. Uczestnicy organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB konkursu wypowiadali się na naszych łamach w chwili, kiedy ostateczne decyzje jury nie były jeszcze znane. Jak oceniali wtedy swoje szanse? Czy wierzyli zwycięstwo? O tym mówią w najnowszym wydaniu BOK.
W Biuletynie prezentujemy także przykład badania satysfakcji klientów wykonanego przez firmę badawczą Marketing Relacji na rzecz wydawnictwa Wiedza i Praktyka. Badanie przeprowadzone zostało metodą SRP©, która – w porównaniu z NPS, jest zdaniem Marketingu Relacji bardziej dokładna i określa wartość wskaźnika na 3 poziomach: deklaracji, skłonności do poleceń oraz faktycznych poleceń. Prezentujemy także nasz komentarz dotyczący niedawnych zmian prawnych w zakresie ochrony danych osobowych.
Wydanie Specjalne oraz archiwalne wydania Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: http://www.customercare.com.pl/biuletyn/2018-i-archiwa.html
Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: [email protected]
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: [email protected]
www.facebook.com/BOK.customercare
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: