Biznes Handel

TextilMarket ma 300 sklepów na 25-lecie firmy

TextilMarket ma 300 sklepów na 25-lecie firmy
Dyskontowa sieć TextilMarket w październiku br. otworzyła 300. sklep pod własną marką. Zbiegło się to z jubileuszem 25-lecia istnienia firmy Adesso, zarządzającej tą siecią odzieżową. W przyszłym roku planowany jest dalszy dynamiczny rozwój oraz wprowadzenie Adesso na

Data publikacji: 2014-10-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TextilMarket ma 300 sklepów na 25-lecie firmy
Kategoria: BIZNES Handel

Dyskontowa sieć TextilMarket w październiku br. otworzyła 300. sklep pod własną marką. Zbiegło się to z jubileuszem 25-lecia istnienia firmy Adesso, zarządzającej tą siecią odzieżową. W przyszłym roku planowany jest dalszy dynamiczny rozwój oraz wprowadzenie Adesso na GPW

W październiku br. mija 25 rocznica istnienia firmy Adesso, wchodzącej w skład Grupy Kapitałowej Redan i zarządzającej rozwojem sieci dyskontowej TextilMarket. Firma Adesso została zarejestrowana w Krakowie w 1989 r. Od samego początku działała w branży odzieżowej. W październiku br. otwarta została również 300 placówka tej sieci. Sklepy zlokalizowane są na terenie całego kraju. W tym roku sieć TextilMarket zadebiutowała na Słowacji i w Czechach. Uruchomiona została też sprzedaż przez Internet – www.txm24.pl – notująca bardzo wysokie dynamiki wzrostu obrotów.

„Sieć TextilMarket rozwija się bardzo dobrze. To bardzo ważny segment działalności naszej Grupy Kapitałowej zapewniający ponad połowę łącznych obrotów” – powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan S.A. Dla sieci dyskontowej bieżący rok jest bardzo udany pod względem osiąganych wyników. W każdym miesiącu, w ujęciu rok do roku, notowane były wzrosty sprzedaży, których dynamika była wyższa, niż przyrost powierzchni handlowej. „To potwierdza, że oferta sieci TextilMarket jest coraz bardziej ceniona przez klientów” – dodał Bogusz Kruszyński. Przez pierwszych 9 miesięcy br. sieć TextilMarket uzyskała 190,1 mln zł przychodów, czyli o 14% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku.

„Dążymy do zdobycia pozycji lidera w sektorze odzieżowych sklepów dyskontowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Naszą strategią jest, aby Klienci mogli kupić u nas dobre jakościowo towary w najbardziej konkurencyjnych cenach, czyli po prostu tanio” – stwierdził Lech Przemieniecki, Prezes Adesso S.A. „Jest to możliwe dzięki poszukiwaniu najlepszych dostawców towarów oraz eliminacji wszystkich zbędnych kosztów. Dzięki skali działalności oraz dobrym kontaktom handlowym możemy np. zaproponować konsumentom najlepsze ceny na towary znanych krajowych producentów jak Gatta, Moraj czy Szata” – dodał Lech Przemieniecki. Kluczem do sukcesu jest także oferta dopasowana do potrzeb Klientów. „Oprócz nacisku na bardzo atrakcyjną cenę naszych towarów, dodatkowo podążamy za aktualnymi trendami w modzie. Od niedawna pracuje u nas specjalny zespół, opiniujący krój i wzornictwo. Oznacza to, że Klienci w naszych sklepach wśród produktów uniwersalnych zawsze znajdą modne w danym sezonie ubrania i kolory” – stwierdził Prezes Adesso S.A.

A to już wiesz?  Jedyny w Krakowie butik Nespresso w Galerii Krakowskiej

Grupa Redan planuje dalszy dynamiczny rozwój sieci TextilMarket. Prawdopodobnie pod koniec przyszłego roku spółka Adesso zostanie upubliczniona i zadebiutuje na GPW. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
TextilMarket ma 300 sklepów na 25-lecie firmy BIZNES, Handel - Dyskontowa sieć TextilMarket w październiku br. otworzyła 300. sklep pod własną marką. Zbiegło się to z jubileuszem 25-lecia istnienia firmy Adesso, zarządzającej tą siecią odzieżową. W przyszłym roku planowany jest dalszy dynamiczny rozwój oraz wprowadzenie Adesso na GPW

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy