Data publikacji: 15.07.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tour de Carrefour – zdrowa promocja w sklepach Carrefour
Kategoria: Sklepy
Firma Carrefour od lat angażuje się w propagowanie zdrowego i aktywnego stylu życia. Chcąc promować aktywność fizyczną wśród klientów i pracowników, sieć została Oficjalnym Partnerem 73. Tour de Pologne. W związku z rozpoczęciem zmagań kolarskich, Carrefour Polska przygotował specjalną ofertę promocyjną, która obejmuje zarówno zdrowe produkty spożywcze, jak i asortyment rowerowy.
Firma Carrefour od lat angażuje się w propagowanie zdrowego i aktywnego stylu życia. Chcąc promować aktywność fizyczną wśród klientów i pracowników, sieć została Oficjalnym Partnerem 73. Tour de Pologne. W związku z rozpoczęciem zmagań kolarskich, Carrefour Polska przygotował specjalną ofertę promocyjną, która obejmuje zarówno zdrowe produkty spożywcze, jak i asortyment rowerowy.
Od 13 lipca odwiedzający sklepy Carrefour będą mogli skorzystać z atrakcyjnych promocji na wybrane produkty, będące źródłem zdrowia i witamin, wśród których między innymi znajdują się owoce i warzywa: kiwi, melon, brzoskwinie, papryka, szpinak, jarmuż czy żurawina. Klienci będą mogli kupić w specjalnych cenach również ryby, w tym pstrąga wędzonego „Jakość z Natury Carrefour”, hodowanego w naturalnie zimnych stawach Borów Tucholskich. Promocja potrwa do 25 lipca, a liczne produkty promujące zdrowy styl życia, zachęcają klientów do zapoznania się z najnowszą ofertą handlową sklepów Carrefour.
W związku z trwającym Tour de Pologne – jednym z najważniejszych wyścigów na świecie, w sklepach sieci Carrefour nie mogło zabraknąć specjalnej oferty promocyjnej na rowery. Asortyment promocyjny obejmuje zarówno rowery górskie, jak i miejskie, a także rowery dla dzieci. Co więcej, kupując rower w sklepach Carrefour w dniach 15 – 17 lipca, klient otrzyma specjalny rabat -20% w postaci e-bonu, do wykorzystania przy kolejnych zakupach do 18 sierpnia.
– Tworzenie ofert promocyjnych, mających na celu promowanie zdrowia i aktywności fizycznej to istotny element strategii sieci Carrefour. Chcemy zachęcać naszych klientów do wybierania produktów, które stanowią element zdrowej diety – mówi Marcin Olech, Dyrektor Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych. – Zaangażowanie firmy Carrefour w kolarski wyścig Tour de Pologne stanowi bardzo dobrą okazję do przygotowania akcji promocyjnej obejmującej szeroki asortyment rowerów. Zachęcamy tym samym odwiedzających nasze sklepy do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu – dodał Marcin Olech.
Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2015 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”, którego celem jest promocja zdrowego stylu życia wśród klientów i pracowników poprzez sponsorowanie wydarzeń sportowych oraz edukację na temat zdrowej diety.
Wiedząc, jak duże znaczenie Polacy przywiązują do zdrowego stylu życia, Carrefour wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom i znacząco rozszerza w swoich sklepach ofertę produktów związanych ze zdrowiem (bio i ekologicznych, dietetycznych, bezglutenowych, sojowych oraz dla diabetyków), a także produktów lokalnych, pochodzących od małych i średnich polskich producentów.
Carrefour zachęca również swoich klientów i pracowników do zdrowego stylu życia poprzez promocję imprez sportowych. W 2016 roku firma kolejny rok z rzędu angażuje się w sponsoring maratonów oraz imprez biegowych na terenie całego kraju.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: