Data publikacji: 2016-11-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulubione marki dzieci czyli zwycięzcy Kids’ WOW! Awards w Polsce.
Kategoria: BIZNES Handel
Co dzieci chciałyby dostać na gwiazdkę? Jakie marki odzieżowe czy zabawki są dla nich „w porzo”, a jakie kanały czy programy telewizyjne oglądałyby gdyby rządziły pilotem? – odpowiedzi na te pytania przyniosły nam produkty i marki nagrodzone przez dzieci w Kids’ WOW! Awards.
Co dzieci chciałyby dostać na gwiazdkę? Jakie marki odzieżowe czy zabawki są dla nich „w porzo”, a jakie kanały czy programy telewizyjne oglądałyby gdyby rządziły pilotem? – odpowiedzi na te pytania przyniosły nam produkty i marki nagrodzone przez dzieci w Kids’ WOW! Awards. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się podczas konferencji Family Thinking Forum.
Dzieci wybierają!
Kids’ WOW! Awards to wyjątkowa nagroda, o przyznaniu której decydują wyłącznie dzieci w wieku 11-12 lat. Przyznawana jest firmom lub markom w pięciu kategoriach: „zabawkowy debeściak”, „tym się zajadam”, „stylówa, że aż miło”, „kiedy rządzę pilotem to wybieram…” oraz „miszczu gwiazdkowych prezentów”.
Wiemy już, że tegorocznym zabawkowym debeściakiem została okrzyknięta konsola XBOX One, a ulubioną marką odzieżową Nike. Kiedy dzieciaki rządzą pilotem to wybierają serial „rodzinka.pl”, zajadając się w tym czasie chipsami Lay’s. W kategorii „miszczu gwiazdkowych prezentów” został bezapelacyjnie Iphone.
– Jeśli ktoś miał jeszcze wątpliwości co jest ważne dla dzieci, jak dobrze dzieci zorientowane są w świecie marek, to wystarczy szybki rzut oka na listę zwycięzców, aby tych wątpliwości się pozbyć. Zwracam uwagę na wybór marek odzieżowych, który świadczy o tym jak ważnym elementem świata dzieci jest ich wygląd. Szczególnie wysoką pozycję dla młodych ludzi mają buty, które stają się wyrazem ich indywidualności, podkreślają osobowość. Dzisiejsza rzeczywistość, wbrew pozorom, może być dla dzieci bardzo trudna. Żyjemy w świecie wszechobecnych social mediów, w którym każdy rówieśnik, w każdej chwili, może stworzyć materiał video czy zdjęcie, które pozostanie w sieci na zawsze. Oznacza to, że to co dziś czy jutro będę miał na sobie, może przez długie lata mnie definiować i – na jeszcze dłużej – pozostawać w świadomości grupy rówieśniczej – powiedział Sebastian Błasiak, organizator Family Thinking Forum.
W gronie tegorocznych laureatów były następujące produkty i marki (w porządku alfabetycznym):
Kategoria „zabawkowy debeściak”
LEGO, Monopoly, The SIMS – gry symulacyjne, konsola Sony PlayStation 4, konsola Xbox One
Kategoria „stylówa, że aż miło”
adidas, Converse, New Balance, Nike, Reserved
Kategoria „tym się zajadam…”
Grycan – lody, chipsy Lay’s, czekolady Milka, Śmiejżelki nimm2, żelki HARIBO
Kategoria „kiedy rządzę pilotem to wybieram…”
Cartoon Network, Discovery Channel, Disney Channel, Nickelodeon,TVP2 serial „rodzinka.pl”
Kategoria „miszczu gwiazdkowych prezentów”
deskorolki Fish Skateboards, iPad, iPhone, konsola Xbox One, MacBook
Nagrody takie, że WOW!
Laureatów Kids’ WOW! Awards wyłaniano w procesie dwuetapowym. W pierwszej kolejności rozmowy z dziećmi były przeprowadzane w szkołach podstawowych. Na tej podstawie wyłoniono listę 50 marek (po 10 w każdej z 5 kategorii).
– W drugim etapie zadaniem dzieci w każdej z pięciu kategorii było uszeregowanie marek od tych najbardziej przez nie lubianych czy pożądanych, po te, które lubią nieco mniej. W ten sposób udało nam się wyłonić grono laureatów oraz zwycięzców tegorocznych Kids’ WOW! Awards – powiedziała Katarzyna Krzywicka – Zdunek, z agencji IQS, która przeprowadzała badania ilościowe.
Pomysłodawcą nagrody oraz autorem statuetki dla zwycięzców jest agencja Generations, Family & Young Marketing.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: